Szerző Téma: Ismét kapu probléma  (Megtekintve 465 alkalommal)

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Ismét kapu probléma
« Dátum: 2012. november 25. - 19:46:15 »
0 Show voters
Sziasztok!
Már nagyon ideges vagyok hogy nem jó egy kapu sem
2 hiba van megint
Elsõ hiba:Oda megyek a kapu hoz és fordítva áll nem tudom miért megfordította saját magát és lenyílik az a vicces (2 kép:http://kepfeltoltes.hu/view/121125/645715698sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png  http://kepfeltoltes.hu/thumb/121125/645715698sa-mp-017_www.kepfeltoltes.hu_.png
A második hiba: Nem záródik vissza  :@ :@ még 10-15 perc után sem és hiába megyek el tõle akár milyen mesze nem záródik vissza csak a szerver resit csinálok akkor vissza rakja a szerver
Ezzel csináltam: http://gtaforum.hu/index.php/page,gates.html
Itt a kód:
 
#if defined credit
Készítette a GTAForum kapu készítõ
Link: www.gtaforum.hu/tool/gate
Idõ: 2012. November 25. - 19:34:31
#endif
#include <a_samp>
new bool:open = false, gate, timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptInit()
{
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(980, 2351.6999511719, -1658.5999755859, 15.19, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 50.0);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck()
{
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,2351.6999511719, -1658.5999755859, 15.19))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 2351.6999511719, -1658.5999755859, 9.199, 5.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 2351.6999511719, -1658.5999755859, 15.19, 5.0);
    return 1;
}

Nem elérhető [sdc]skyline

  • 1333
  • ςκyΙιηε
    • Profil megtekintése
Ismét kapu probléma
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 25. - 20:39:38 »
0 Show voters
A kapu rossz iránya az attól van hogy régi a streamer, tölts le egy szerver verzióhoz valót.
A nemzárodás miatt meg ha úgy akarod hogy ha oda megy akkor kinyiljon ha elmegy be csukodjon, akkor:
 
#include <a_samp>
//Move Object
garage = CreateObject(....)//Csukott állapotba a kapu
public OnFilterScriptInit()
{
//Timer
SetTimer(\"PosLeker\", 500, true);
return 1;
}
public PosLeker()
{
new bool:nyitas = false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 8, -2310, -60, 36)//-2310, -60, 36 helyére azt írd ahol a kapud van, a 8 as pedig a ható táv h miylen közel/távol legyena  játékos h ki nyiljon
{
   nyitas=true;
                  break;
           }
}
      if(nyitas)
       {
 CreateObject(....)//Nyitott állapotba
}
else
{
    CreateObject(....)//Csukott állapotba
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 25. - 20:43:54 írta ςκyΙιηε »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal