Szerző Téma: Ismét Dm Hiba XD  (Megtekintve 1131 alkalommal)

Nem elérhető red98

Ismét Dm Hiba XD
« Dátum: 2012. Augusztus 07. - 12:40:02 »
0 Show voters
Az miért van, hogy ez a script buggolja a többi parancsot? Ennek a scriptnek a parancsai mûködnek de mikor beírom másikét vagy a Gamemode parancsait akkor nem ír semmit még azt sem hogy nem létezik a parancs :S ez miért van?
 
    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    switch(dmid[playerid])
    {
    case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
    {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
    GivePlayerMoney(playerid,100);
    GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
    }
    }
    return 1;
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
    if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
       {
          SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
          SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
          ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
          GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
          GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
        if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
           {
                if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
              dmid[playerid] = -1;
              SpawnPlayer(playerid);
              return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
           }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
                return 1;
        }

Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 12:52:16 »
0 Show voters
ahogy látom nem ZCMD-vel irtad a parancsokat!!
de a parancsok jó helyen vannak?:D

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #2 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 13:31:05 »
0 Show voters
A módban milyen parancs feldolgózot használsz? zcmd vagy strcmd?.. mert 2 parancs felolgozó nem lehet .  :no:

Nem elérhető red98

Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #3 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 14:01:34 »
0 Show voters
a módba meg  mindenhol strcmd vannak írva a parancsok. Ezt a scriptet át tudjátok írni strcmd-re?:D

Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #4 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 14:05:46 »
0 Show voters
ha jól láttom ez abba van

Nem elérhető red98

Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #5 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 14:17:42 »
0 Show voters
akkor mi a gond?:D

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #6 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 14:42:02 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZyZu date=1344339065\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25684\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
A módban milyen parancs feldolgózot használsz? zcmd vagy strcmd?.. mert 2 parancs felolgozó nem lehet .  :no:
 
de lehet mind a 2 :)


Ha jól látom eps tutoriálja szerint készitetted biztos hogy ez miatt ír unknown commandot ? vagy      nem mükszik a parancsok?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 07. - 14:44:11 írta ZzzzzZ »

Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #7 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 15:11:24 »
0 Show voters
de ha minda2-öt használja akk nagy az esély rá h bugos lesz

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #8 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 17:32:03 »
0 Show voters
wat.$\" post=\"323291\" timestamp=\"1344345084\"]
de ha minda2-öt használja akk nagy az esély rá h bugos lesz
 
[/quote]
nem lesz bugos én is ugy használom :)

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #9 Dátum: 2012. Augusztus 07. - 22:14:30 »
0 Show voters
Ha ZCMD-t is használsz akkor az OnPlayerCommandText-et át kell írnod OnPlayerCommandPerformed-re.

Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #10 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 10:23:10 »
0 Show voters
nem lesz bugos én is ugy használom :)[/quote]
jah ok :D

Ismét Dm Hiba XD
« Válasz #11 Dátum: 2012. Augusztus 08. - 13:55:10 »
0 Show voters
Idézetet írta: red98 date=1344336002\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25684\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az miért van, hogy ez a script buggolja a többi parancsot? Ennek a scriptnek a parancsai mûködnek de mikor beírom másikét vagy a Gamemode parancsait akkor nem ír semmit még azt sem hogy nem létezik a parancs :S ez miért van?
 
    #include <a_samp>
    #define COLOR_ORANGE 0xFF9933AA
    new dmid[MAX_PLAYERS];
    public OnFilterScriptInit()
    {
            print(\"\\n--------------------------------------\");
            print(\" Blank Filterscript by your name here\");
            print(\"--------------------------------------\\n\");
            return 1;
    }
    public OnFilterScriptExit()
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
    switch(dmid[playerid])
    {
    case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1902.2263183594, -3988.7414550781, -2.9141826629639); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
    {
    SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
    SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
    ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
    GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
    GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
    }
    default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
    {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
    GivePlayerMoney(playerid,100);
    GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
    SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
    }
    }
    return 1;
    }
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
    if (strcmp(\"/dm\", cmdtext, true) == 0)
       {
          SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
          SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
          ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
          GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
          GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
        if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
           {
                if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
              dmid[playerid] = -1;
              SpawnPlayer(playerid);
              return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
           }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
                return 1;
        }

 

Nem akarok okoskodni,de amint láttam a OnPlayerCommandText végén return 1; van,nemrég én is így szívtam,még témát is nyitottam  :D..Próbáld meg átírni return 0;-ra..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 08. - 14:00:07 írta nap3lem »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal