GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: lusta19 - 2013. február 03. - 11:32:28

Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: lusta19 - 2013. február 03. - 11:32:28
Van egy 60 slotos szerverem ebbõl van 9 npc, mióta feltörték a bbe-t már csak 5 mûködik tehát
55 slotom van.
Tegnap kaptam egy kis támadást is  de ezt nem részletezem .
Este meg észrevettem hogy már csak 45 slot van , és azóta is ennyi -Már próbáltam pár megoldást de semmi .
Logba vannak ilyenek de mi csatlakozik omg
 

[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:60108
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:59332
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:34261
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:60712
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:38187
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:49658
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:35773
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:52038
[11:22:15] Incoming connection: 127.0.0.1:58977
[11:22:26] Incoming connection: 37.220.227.4:62265
Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: bendor - 2013. február 03. - 11:47:45
127.0.0.1 lokális csatlakozás,tehát npck.
Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: Zsolesszka - 2013. február 03. - 12:22:24
Idézet a gl_npcs.pwn fájlból:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
    new ip_addr_npc[64+1];
    new ip_addr_server[64+1];
    GetServerVarAsString(\"bind\",ip_addr_server,64);
    GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64);
   
if(!strlen(ip_addr_server)) {
    ip_addr_server = \"127.0.0.1\";
}
if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) {
    // this bot is remote connecting
    printf(\"NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I\'m kicking it.\",ip_addr_npc);
    Kick(playerid);
    return 0;
}
        printf(\"NPC: Connection from %s is allowed.\",ip_addr_npc);
}
return 1;
}
Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: totar - 2013. február 03. - 14:27:35
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1359890544\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33387\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Idézet a gl_npcs.pwn fájlból:
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) {
printf(\"Npc connected return 0; (gl_npcs fs)\");
    new ip_addr_npc[64+1];
    new ip_addr_server[64+1];
    GetServerVarAsString(\"bind\",ip_addr_server,64);
    GetPlayerIp(playerid,ip_addr_npc,64);
   
if(!strlen(ip_addr_server)) {
    ip_addr_server = \"127.0.0.1\";
}
if(strcmp(ip_addr_npc,ip_addr_server,true) != 0) {
    // this bot is remote connecting
    printf(\"NPC: Got a remote NPC connecting from %s and I\'m kicking it.\",ip_addr_npc);
    Kick(playerid);
    return 0;
}
        printf(\"NPC: Connection from %s is allowed.\",ip_addr_npc);
}
return 1;
}

 

Ezt hogy lehetne átalakítani, hogy faszául kivédje a külsõ NPC támadásokat?
Vagy ez jobban mûködik mint a többi Anti Npc ami a neten van?
Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: Zsolesszka - 2013. február 03. - 14:48:54
Nem tudom mit akarsz átalakítani rajt, ez elvileg csak localhost-os kapcsolaton keresztül engedi csatlakozni az npc-ket, akkor milyen egyéb külsõ NPC támadásról kérdezel?
Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: totar - 2013. február 03. - 15:00:58
bot támadás ellen tuti biztosra átalakítani hogy lehet? Vagy még nincs annyira jó megoldás
Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: ZyZu. - 2013. február 03. - 15:40:13
Én ezt találtam szerintem jó ahogyan ránéztem.. http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=321533
Cím: Ismeretlen csatlakozás
Írta: totar - 2013. február 03. - 15:59:32
Na én is leltem egy nagy csomót, de azt írták hogy nem mûködik megfelelõen.
pl.: http://pastebin.com/5qiEWnjv , http://pastebin.com/gDgrSev2 , http://pastebin.com/Lwq12kbD
De amit zsoleszka másolt be kódot, arról én is találtam infókat a hiv. forumon, azt írták rá hogy nagyszerû...
Én meg nem tudom tesztelni õket, mivel nincsenek ilyen programjaim.