1843.8240,-1306.3604,13.3899 // 1742.1877,-1302.0734,13.4688 // 1612.0052,-1317.0580,17.2955 // 1641.9424,-1438.4219,13.3828 // 1738.8265,-1437.6523,13.3663 //
new JatekosCP[MAX_PLAYERS];new Float:gCheckpoint[3][3] ={{709.5397,-1422.7621,13.1897}, // CP - 1{687.9131,-1394.7529,13.0469}, // CP - 2{651.2383,-1392.6417,13.1254}, // CP - 3}; SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][2], 5.0);public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ //Ha belemegy a CPbe akkor JatekosCP[ playerid ]++; SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][2], 5.0); return 1;}
SetPlayerRaceCheckpoint(playerid, 0, -1363.3860,2623.0803,52.1508,//amirõl megy -2089.8098,-2451.4807,30.0756, 2.5); // amire megy
new JatekosCP[MAX_PLAYERS];new Float:gCheckpoint[3][3] ={{709.5397,-1422.7621,13.1897}, // CP - 1{687.9131,-1394.7529,13.0469}, // CP - 2{651.2383,-1392.6417,13.1254}, // CP - 3}; SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][2], 5.0);public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ //Ha belemegy a CPbe akkor JatekosCP[ playerid ]++; SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][2], 5.0); return 1;} Persze nem teljesen így van, de szerintem ez már tökéletes alap az indulásnak
SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[
new JatekosCP[MAX_PLAYERS];new Float:gCheckpoint[3][3] ={{709.5397,-1422.7621,13.1897}, // CP - 1{687.9131,-1394.7529,13.0469}, // CP - 2{651.2383,-1392.6417,13.1254}, // CP - 3}; SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][2], 5.0);public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ //Ha belemegy a CPbe akkor JatekosCP[ playerid ]++; SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][2], 5.0); return 1;} Persze nem teljesen így van, de szerintem ez már tökéletes alap az indulásnak Mikor csinálom a /elkezd parancsot hozzá ezt tegyem alá hogy elinduljanak a CP-k??? SetPlayerCheckpoint(playerid, AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][0], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ playerid ] ][1], AutoVizsgaCP[ JatekosCP[ [/quote]Próbáld meg Amúgy igen.