Szerver IP: nehéz lenne...
saját ip cím lekérdezés
new ip[16];
GetPlayerIP(playerid,ip,16);
játékosok online lekérdezés pl: players 0/10[/quote]
Ezt csak úgy lehet, ha egy sort bemásolsz a mod elejére:
new online;
majd OnPlayerConnect alatt:
online++;
OnPlayerDisconect alatt:
online--;
majd kiírod:
new msg[128];
format(msg,128,\"%d/%d\",online,GetMaxPlayers());
SendClientMessage(playerid,-1,msg);
Az FPS-t talán így:
#include <a_samp>
new Text:FPS[MAX_PLAYERS];
new DLlast[MAX_PLAYERS] = 0;
new FPS2[MAX_PLAYERS] = 0;
public OnFilterScriptInit()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
FPS = TextDrawCreate(8.000000, 428.000000, \"FPS: 30\");
TextDrawBackgroundColor(FPS, 255);
TextDrawFont(FPS, 3);
TextDrawLetterSize(FPS, 0.480000, 2.000000);
TextDrawColor(FPS, -65281);
TextDrawSetOutline(FPS, 1);
TextDrawSetProportional(FPS, 1);
}
SetTimer(\"FPSUP\",1203,true);
return 1;
}
new string[24];
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new drunk2 = GetPlayerDrunkLevel(playerid);
if(drunk2 < 100)
{
SetPlayerDrunkLevel(playerid,2000);
}
else
{
if(DLlast[playerid] != drunk2)
{
new fps = DLlast[playerid] - drunk2;
if((fps > 0) && (fps < 200))
FPS2[playerid] = fps;
DLlast[playerid] = drunk2;
}
}
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TextDrawShowForPlayer(playerid,FPS[playerid]);
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
TextDrawDestroy(FPS[playerid]);
return 1;
}
forward FPSUP();
public FPSUP()
{
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
format(string,sizeof(string),\"FPS: %d\",FPS2-1);
TextDrawSetString(FPS,string);
}
continue;
}
}
játékosok online lekérdezés pl: players 0/10
Ezt csak úgy lehet, ha egy sort bemásolsz a mod elejére:
new online;
majd OnPlayerConnect alatt:
online++;
OnPlayerDisconect alatt:
online--;
majd kiírod:
new msg[128];
format(msg,128,\"%d/%d\",online,GetMaxPlayers());
SendClientMessage(playerid,-1,msg);
[/quote] Ezt lelelehet egyszerûsíteni. :D
#include < a_samp >
#include < foreach >
new
g_szFormat[ 10 ];
forward Players( );
public Players( )
{
new
iConnected;
foreach(Player, i)
{
iConnected++;
}
return iConnected;
}
public OnPlayerConnect( playerid )
{
format( g_szFormat, sizeof( g_szFormat ), \"%d/%d\", Players(), GetMaxPlayers() );
SendClientMessageToAll( 0xFF0000AA, g_szFormat );
return 1;
}