Mutasd azt a sort, ahogyan adod neki, a vásárlás szkriptet.
if(listitem == 9){ if(pInfo[playerid][pMoney] < 250) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! (250$)\"); pInfo[playerid][pMoney] -= 250; SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Vettél egy laptopot!\"); pInfo[playerid][pLaptop] = 1; AddItem(playerid,\"Laptop\",1); cmd_me(playerid, \"vesz egy laptopot.\");}
Inventory parancsod megmutatod? Amivel meghivod a dialogot, mert a vásárlás szkriptben nincsen hiba.
Az a parancs kell amivel megnézed, az inventorydat, és az ott lévő itemeket.
Akkor hogyan teszteled, hogy megadja-e az itemeket, vagy nem? Illetve minek akkor az inventory rendszer ha a lényegét nem használod
CMD:inv(playerid){ShowItems(playerid);return 1;}
OnPlayerDialogResponse(etc.){ if(dialogid == ITEM_DIALOG) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ITEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Item\",\"Használat\\nÁtadás\\nEldobás\",\"Ok,\"Bezár\"); }}
asszem van ilyen funkció is az inventory.inc ben nézz bele ha nincs akkor elég érdekes sors fog rád várni mivel megkell írnod hozzá
Amikor a dialogban kiválasztasz valamit, ( egy itemet ), akkor behoz egy másik dialogot ahol kezeled. OnPlayerDialogResponse(etc.){ if(dialogid == ITEM_DIALOG) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ITEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Item\",\"Használat\\nÁtadás\\nEldobás\",\"Ok,\"Bezár\"); }} Nagyjából ennyi lenne, de ezeknek a külön funkciót be kell scriptelni [/quote] if(dialogid == ITEM_DIALOG){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ITEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szendvics\",\"Használat\\nÁtadás\\nEldobás\",\"Ok,\"Bezár\");cmd_me(playerid, \"eszik egy szendvicset\");pInfo[playerid][pEhseg] += 10;ItemAmount[playerid] -= amount;} Így jó?
if(dialogid == ITEM_DIALOG){ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ITEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Szendvics\",\"Használat\\nÁtadás\\nEldobás\",\"Ok,\"Bezár\");cmd_me(playerid, \"eszik egy szendvicset\");pInfo[playerid][pEhseg] += 10;ItemAmount[playerid] -= amount;}
Nincs benne a response, - így mindkért gombra ezt fogja csinálni -, és ezt fogja csinálni minden itemnél mivel a listitem nincs benne.
public OnPlayerUseItem(playerid,item[]) { if(CompareEx(item,\"Szendvics\")) { pInfo[playerid][pEhseg] += 10; RemoveItem(playerid,\"Szendvics\",1); return 1; } return 1; }