Szerző Téma: A "Béna" kérdéseim  (Megtekintve 648 alkalommal)

Nem elérhető MonKey

  • 125
    • Profil megtekintése
A "Béna" kérdéseim
« Dátum: 2016. Június 20. - 11:38:20 »
0 Show voters
Sziasztok!!
Most egy olyan kérésem lenne, hogy a pawno nyelvét szeretném megtanulni 100%-osan!
Most felteszem, a kérdéseim mit nem tudok aki tud lehetőség szerint válaszoljon előre is köszönöm!
1. Amit nem tudok: // Eléggé bénán hangzik de erről nem találtam leírást:
- Hogyan kell azt megcsinálni, hogy egy bizonyos helyen spawnolás előtt (mint a grandlarc ban) kiadjon egy skin választót nekem pontosan ugy kellene
  hogy, CJ háza előtt a kamera az ajtó felé néz a karakter pedig a lépcsön áll és a kamera felé néz ehhez 6 skin kellene!
  Ez volt az 1. kérdésem!
2. Amit nem tudok: // Szerintem ez már mindenki számára kicsit bonyolultabb!
- Ha az iménti dolog megtörtént, akkor dobja a játékost egy megadott helyre!!
  (15 lementett helyszínre bedobja a játékosokat, de senkit sem ugyan óda)
3. Amit nem tudok: // Ez is eléggé bonyolult (Gondolom én!)
Ha a 15 játékos valamelyike megtalálja (A pályán elrejtett bombát ha jol emlékszem 1552 körül van az idje) akkor az objectet törli, és a hátára veszi a táskabombát
igy: SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 363, 1, 0.300000, -0.14,0.2, 0.000000, 90, 359.5022,1,1,1);
Ez talán segítségetekre lehet:
 

#include <a_samp>
new BOMB[MAX_PLAYERS];
forward tRob();
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/bombafel\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 1, 1, 1))
{
   SetPlayerAttachedObject(playerid, 0, 363, 1, 0.300000, -0.14,0.2, 0.000000, 90, 359.5022,1,1,1);
   BOMB[playerid] = 1;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"A bombát felvetted!\");
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudsz bombát felvenni!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/bombale\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7, 1, 1, 1))
{
   RemovePlayerAttachedObject(playerid, 0);
   BOMB[playerid] = 0;
   SendClientMessage(playerid, -1, \"A bombát leraktad!\");
   SetTimerEx(\"tRob\", 35000, false, \"i\", playerid);
   CreateObject(371, 1, 1, 8, 1, 1, 1);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"Itt nem tudsz bombát lerakni!\");
}
return 1;
}
if (strcmp(\"/oda\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, 1, 1, 8);
}
return 0;
}
public tRob()
{
    CreateExplosion(1,1,7, 7, 10.0);
    SendClientMessageToAll(-1, \"A bomba felrobbant\");
DestroyObject(371);
}

 
Ha a játékos meghal, ott újra létrehozza az objectet ahol meghalt és csak akkor kapja meg újra, ha újra megtalálja immáron az ujj helyen!
Le lehet ezt tenni a /letesz paranccsal a földre (de csak 1 bizonyos helyen a spawnon olyan 7 méter eltéréssel) és ott a /hatastalanit paranccsal lehet hatástalanítani!
Ha senki sem hatástalanítja akkor 35mp múlva robbanjon fel!
A bombát a letétele és felrobbanása között nem lehet felvenni!
Ha felrobbant ugyan oda tegye vissza a bombát ahonnan a játékos először felvette 12mp késleltetéssel!
Ha hatástalanította akkor szintén ugyan oda tegye vissza a bombát ahonnan a játékos először felvette 12mp késleltetéssel!
4. //Nem kifejezetten script
valaki eltudná magyarázni a samp hoz a mysql társítását most egy házrendszerről lenne szó hogy is működik,  mit kell csinálni neki??
5. //Mindenki számára lejátszon egy zenét
Azt hogyan kell megcsinálni hogy mindenki számára lejátszon egy hangot??
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT!!!!!!
 :D ;) :)
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 20. - 11:40:09 írta MonKey »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
A "Béna" kérdéseim
« Válasz #1 Dátum: 2016. Június 20. - 11:50:56 »
0 Show voters
1. Flash barátom scriptjével megtudod csinálni könnyen: https://sampforum.hu/index.php?topic=56988
2.
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
enum e_Spawns { s_Name[32], Float:s_x, Float:s_y, Float:s_z, Float:s_a }
new Spawns[][e_Spawns] = {
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0},
{\"The Farm spawnhely\", 0.0, 0.0, 0.0, 0.0} // Akármennyi sor lehet itt, csak az a lényeg, hogy az utolsó sor után ne legyen vessző
};
public OnPlayerSpawn(playerid) {
new randomvalue = random(sizeof(Spawns));
SetPlayerPos(playerid, Spawns[randomvalue][s_x], Spawns[randomvalue][s_y], Spawns[randomvalue][s_z]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, Spawns[randomvalue][s_a]);
new string[144];
format(string, sizeof(string), \"Sikeresen lespawnoltál a(z) %s nevű spwnhelyen!\", Spawns[randomvalue][s_Name]);
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00FF, string);
return 1;
}

 
5.
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:soundforall(playerid, params[]) {
if(strlen(params) < 10) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Hiba! Használat: /soundforall [link]\");//azaz ha 10 karakternél kisebb szöveget ír be a parancs után, akkor az nem normális url, így hibaüzenettel tér vissza
PlayAudioStreamForAll(params);
new string[144];
GetPlayerName(playerid, string, 24);
format(string, sizeof(string), \"%s(%i) lejátszott mindenkinek egy url-t: %s\", string, playerid, params);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
return 1;
}
stock PlayAudioStreamForAll(audio_url[]) {
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) {
    if(IsPlayerConnected(i)) {
        PlayAudioStreamForPlayer(i, audio_url);
    }
}
}

 
3-4-t másra hagyom.
:D
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 20. - 11:55:50 írta Pedró »

Nem elérhető MonKey

  • 125
    • Profil megtekintése
A "Béna" kérdéseim
« Válasz #2 Dátum: 2016. Június 20. - 11:54:41 »
0 Show voters
Köszönöm szépen ismét :D
De igazából az 5. nél csak a PlayAudioStreamForAll -ra voltam kíváncsi de ez is jól jön! :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. Június 20. - 16:33:12 )

------------------------------------------------------
|Már rájöttem mindenre a témáz zárom... |
------------------------------------------------------
« Utoljára szerkesztve: 2016. Június 20. - 16:33:12 írta MonKey »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal