GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: gudika12 - 2013. április 06. - 17:01:54

Cím: Inti bugg
Írta: gudika12 - 2013. április 06. - 17:01:54
Sziasztok, beraktam a szeróba egy általam készített interiort. De amikor beletelézek csak esek, hogy lehetne ezt megoldani?
Cím: Inti bugg
Írta: Petrik - 2013. április 06. - 17:03:11
Mutasd a kódot, hogy mit csinálsz, amikor belépsz
Cím: Inti bugg
Írta: gudika12 - 2013. április 06. - 17:10:56



if(PlayerToPointStripped(1, playerid,-1390.05078125,2638.69921875,55.984375, cx,cy,cz))
{//Rendõrség Be
   GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Rendõrség\", 5000, 1);
   SetPlayerInterior(playerid, 5);
   SetPlayerPos(playerid,-1444.3000500,2571.3000500,3407.6999500);
   PlayerInfo[playerid][pInt] = 5;
}
 
 erre gondoltál?
Cím: Inti bugg
Írta: ZyZu. - 2013. április 06. - 17:32:23
Ez nem a parancstól függ hanem, hogy milyen padlót használtál mert van olyan object amin tényleg keresztül lehet menni mert bugos.. érted?
Cím: Inti bugg
Írta: gudika12 - 2013. április 06. - 18:00:53
igen, de én a barbaracop intit használtam vagy mi a neve tesztben nem estem át rajta csak samp
Cím: Inti bugg
Írta: Petrik - 2013. április 06. - 18:47:39
Függhet a parancstól is. Mondjuk ha rossz interiort állított be, vagy rossz pozícióra teszi ki.
Cím: Inti bugg
Írta: kos - 2013. április 06. - 20:57:48
Hello!
Az objectel semmi gond, de viszont vannak olyan hibák, amik ilyen problémákkal járnak.
Nem mindegy, hogy createobject vagy createdynamicobject.
CreateDynamicObject ( modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 200.0 );
Az értékeket állítsad át nyugodtan ahogy az objected van. Ha az int 5 re állítod majd, és nem jó javaslom CreateObjectel csináld.
Ez csak akkor ha lemaradt volna scriptbõl:
new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);