Szerintem fordítva.
SetPlayerPos
Ezzel odateleportálsz az interiorhoz, a megadott koordináták szerint.
Viszont hogyha kint vagy a házból, tehát mondjuk az utcán/erdõben/fa tetején akkor az interiorod \'0\' értéken van.
A házak belseje pedig hogyha repülõvel repülsz, ne ütközz neki másik interiorba lett rakva. (azaz ha nem váltod át az interiorod nem látod, és zuhanni kezdesz)
Erre van a:
SetPlayerInterior
Google-n rákeresel az interiorokra, és ott megtudod melyiknek milyen interior ID-t kell megadni.
A két függvény:
SetPlayerPosSetPlayerInteriorTehát:
Oda teleportálod a játékost, majd megváltoztatod az interiorját. (vagy fordítva)
Szerk: közbe elöttem szóló kiírta neked az interiorok listáját, tehát nem kell keresned
Szerk2: ha rám hallgatsz, ezzel jobban jársz:
http://weedarr.wikidot.com/interior