SetPlayerCheckPoint(playerid, X, Y, Z, 3.0);
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ SetPlayerInterior(playerid, 10); return 1;}
new gPlayerCPStatus[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid){ gPlayerCPStatus[playerid] = 0; return 1;}
gPlayerCPStatus[playerid] = 1;
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid){ switch(gPlayerCPStatus[playerid]) //Létrehozunk egy elágazást, { case 0: return 1; //Ha nem írt be parancsot,nem csinálunk semmit. case 1: SetPlayerInterior(playerid, 10); // És így tovább case 2: stb... } gPlayerCPStatus[playerid] = 0; return 1;}
#include <a_samp>new enter;new enter2;// new enter3;public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == enter) { SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); //Ird át az X,Y,Z -t a kordinátádra! Ez az elsõ pickup SetPlayerInterior(playerid,10); //Maddog } if(pickupid == enter2) { SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); //Ird át ittis az X,Y,Z -t a kordinátádra! Ez a második pickup SetPlayerInterior(playerid,0); //Ird át amire akarod [interior] 0 az alap }// if(pickupid == enter3)// {// SetPlayerPos(playerid, X,Y,Z); //Ird át ittis az X,Y,Z -t a kordinátádra! Ez a harmadik pickup// SetPlayerInterior(playerid,0); //Ird át amire akarod [interior] 0 az alap// }}public OnFilterScriptInit(){ enter = CreatePickup(1318, 1, X,Y,Z); // X,Y,Z Kordinátád! A legelsõ szám a pickup idje átirhatod. Ez egy nyíl.enter2 = CreatePickup(1318, 1, X,Y,Z); // X,Y,Z Kordinátád! A legelsõ szám a pickup idje átirhatod. Ez egy nyíl.// enter3 = CreatePickup(1318, 1, X,Y,Z); // X,Y,Z Kordinátád! A legelsõ szám a pickup idje átirhatod. Ez egy nyíl.return 1;}