Szerző Téma: InterpolateCameraPos állandó sebességgel  (Megtekintve 744 alkalommal)

InterpolateCameraPos állandó sebességgel
« Dátum: 2012. október 29. - 19:21:24 »
0 Show voters
Sziasztok.
Van rá bármilyen mód hogy az InterpolateCameraPos függvénnyel a kamera ne úgy mozogjon hogy elõször felgyorsít majd lelassít, hanem folyamatosan állandó sebességgel mozogjon a két pont között? Esetleg ha ezzel a függvénynel nem megoldható más alternatíva van e?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 29. - 19:34:14 )

Egyébként arra számítottam hogy a CAMERA_CUT mód az iylen amilyen nekem kell de ahogy megnéztem full ugyanaz mint a CAMERA_MOVE vagy egyáltalán mi a különbség a kettö közt?
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 29. - 19:34:14 írta hegdavid95 »

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
InterpolateCameraPos állandó sebességgel
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 29. - 22:13:05 »
0 Show voters
A CAMERA_CUT a kamera vágást csinálja egyben egybõl oda visszi a kamera látását és a CAMERA_MOVE pedig filmet csinál vagyis megadol egy bizonyos kordinatat, hogy honnan meddig mennyen a kamera.
De szerintem meg lehet csinálni a sebességet abba a sorban vagyis a kodban meg kell legyen egy olyan szám ami a sebességet állítja.

InterpolateCameraPos állandó sebességgel
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 29. - 22:45:36 »
0 Show voters
mindenki ezt mondja hogy a CAMERA_CUT egybõl odarakja. Próbáld ki teljesen ugyanaz mint a CAMERA_MOVE sebességet meg nem lehet megadni induló koordinátát, érkezõ koordinátát, idõt ami alatt a dolog végbemegy. ezeket lehet megadni.
Mindenesetre már sikerült megoldanom a dolgot. Akinek esetleg a jövöben hasonló problémája lenne annak leírom, Létrehozunk egy 19300-as objectet (ez láthatatlan) és Hozzácsatoljuk a játékos kameráját az objecthez (AttachCameraToObject) Azután ezt az objectet MoveObject-el mozgatjuk és így egyenletes mozgást kapunk ^^

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal