GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: hegdavid95 - 2012. október 29. - 19:21:24

Cím: InterpolateCameraPos állandó sebességgel
Írta: hegdavid95 - 2012. október 29. - 19:21:24
Sziasztok.
Van rá bármilyen mód hogy az InterpolateCameraPos függvénnyel a kamera ne úgy mozogjon hogy elõször felgyorsít majd lelassít, hanem folyamatosan állandó sebességgel mozogjon a két pont között? Esetleg ha ezzel a függvénynel nem megoldható más alternatíva van e?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 29. - 19:34:14 )

Egyébként arra számítottam hogy a CAMERA_CUT mód az iylen amilyen nekem kell de ahogy megnéztem full ugyanaz mint a CAMERA_MOVE vagy egyáltalán mi a különbség a kettö közt?
Cím: InterpolateCameraPos állandó sebességgel
Írta: ZyZu. - 2012. október 29. - 22:13:05
A CAMERA_CUT a kamera vágást csinálja egyben egybõl oda visszi a kamera látását és a CAMERA_MOVE pedig filmet csinál vagyis megadol egy bizonyos kordinatat, hogy honnan meddig mennyen a kamera.
De szerintem meg lehet csinálni a sebességet abba a sorban vagyis a kodban meg kell legyen egy olyan szám ami a sebességet állítja.
Cím: InterpolateCameraPos állandó sebességgel
Írta: hegdavid95 - 2012. október 29. - 22:45:36
mindenki ezt mondja hogy a CAMERA_CUT egybõl odarakja. Próbáld ki teljesen ugyanaz mint a CAMERA_MOVE sebességet meg nem lehet megadni induló koordinátát, érkezõ koordinátát, idõt ami alatt a dolog végbemegy. ezeket lehet megadni.
Mindenesetre már sikerült megoldanom a dolgot. Akinek esetleg a jövöben hasonló problémája lenne annak leírom, Létrehozunk egy 19300-as objectet (ez láthatatlan) és Hozzácsatoljuk a játékos kameráját az objecthez (AttachCameraToObject) Azután ezt az objectet MoveObject-el mozgatjuk és így egyenletes mozgást kapunk ^^