Szerző Téma: InterpolateCamera bejelentkezésnél  (Megtekintve 733 alkalommal)

InterpolateCamera bejelentkezésnél
« Dátum: 2013. Október 31. - 11:28:42 »
0 Show voters
Sziasztok kedves fórumozók!
Elakadtam egy részben a bejelentkezés \"login\" screen-nél.
Azt szeretném megcsinálni, hogy egy specator kamera mozogjon X-bõl Y-ba és ha XY -ba elért , következõ Z-bõl - X-be és így tovább.
Azt gondolom, a OnPlayerRequestClass -hoz kell megírni de nembiztos hogy így van.
 
  
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
   SetPlayerPos(playerid, -2158.8599,-2442.0439,23.6250);
   InterpolateCameraPos(playerid, -2226.2224,-2097.9243,136.1685, -1951.7788,-2556.9270,109.9781, 20000, CAMERA_MOVE);
   InterpolateCameraLookAt(playerid, -2158.8599,-2442.0439,30.6250, -2158.8599,-2442.0439,30.6250, 20000, CAMERA_MOVE);
   InterpolateCameraPos(playerid, 1939.001342, -1758.080078, 14.077183, 1932.320922, -1791.591430, 14.410156, 5000, CAMERA_MOVE);
   InterpolateCameraLookAt(playerid, 1934.425537, -1760.081665, 14.312680, 1929.826293, -1787.264282, 14.180976, 5000, CAMERA_MOVE);
   return 1;
}

 
Konkrétan ezt így használva mûködik X-bõl Y-ba viszont ha belépek a karakterre mindig meghal a karakter. És ezzel még az a baj hogy csak 1 XY-t mozdul és nem mozog a következõ ZY.
Tudnátok segiteni hogy mit rontottam el? Csak egy háttérspecatort szeretnék berakni de bugos mert meghal a karakter.
Segítségeket elõre is köszönöm!

InterpolateCamera bejelentkezésnél
« Válasz #1 Dátum: 2013. Október 31. - 11:52:31 »
0 Show voters
Kimaradt a spectatorba helyezés.
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
   SetPlayerPos(playerid, -2158.8599,-2442.0439,23.6250);
   TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
   InterpolateCameraPos(playerid, -2226.2224,-2097.9243,136.1685, -1951.7788,-2556.9270,109.9781, 20000, CAMERA_MOVE);
   InterpolateCameraLookAt(playerid, -2158.8599,-2442.0439,30.6250, -2158.8599,-2442.0439,30.6250, 20000, CAMERA_MOVE);
   InterpolateCameraPos(playerid, 1939.001342, -1758.080078, 14.077183, 1932.320922, -1791.591430, 14.410156, 5000, CAMERA_MOVE);
   InterpolateCameraLookAt(playerid, 1934.425537, -1760.081665, 14.312680, 1929.826293, -1787.264282, 14.180976, 5000, CAMERA_MOVE);
   return 1;
}

InterpolateCamera bejelentkezésnél
« Válasz #2 Dátum: 2013. Október 31. - 11:59:53 »
0 Show voters
Valamiért most sem jó mert nem váltja át a következõ animációra automatikusan  :weep:
MEg ha belépek akkor bugol a karakter sajna :\'(

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
InterpolateCamera bejelentkezésnél
« Válasz #3 Dátum: 2013. Október 31. - 13:11:15 »
0 Show voters
Bug: OnPlayerSpawnhoz: TogglePlayerSpectating (playerid, 0);
A másikat nem tudom.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal