new be, ki;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd); ki = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd); return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be){ SetPlayerPos(playerid, x,y,z);}if(pickupid == ki){ SetPlayerPos(playerid, x,y,z);}return 1;}
Ez alapján megtudod csinálni. new be, ki;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd); ki = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd); return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be){ SetPlayerPos(playerid, x,y,z);}if(pickupid == ki){ SetPlayerPos(playerid, x,y,z);}return 1;}
nem szeretnék letenni pickupot pl.: kék házikó hanem csak annyi, hogy az ajtónak nekimegy és berakja az interiorba. és ha megoldható akkor valami szöveget szeretnék az ajtó elé, hogy tudni lehessen mi van ott- pl.: bank és bedob a bank interiorba.[/b] <-- Ebben kéne segíteni.. :/ [/quote]
Ez alapján megtudod csinálni. new be, ki;public OnGameModeInit(){ be = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd); ki = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd); return 1;}public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid){ if(pickupid == be){ SetPlayerPos(playerid, x,y,z);}if(pickupid == ki){ SetPlayerPos(playerid, x,y,z);}return 1;} nem szeretnék letenni pickupot pl.: kék házikó hanem csak annyi, hogy az ajtónak nekimegy és berakja az interiorba. és ha megoldható akkor valami szöveget szeretnék az ajtó elé, hogy tudni lehessen mi van ott- pl.: bank és bedob a bank interiorba.[/b] <-- Ebben kéne segíteni.. :/ [/quote] [/quote]Elnéztem bocs.E: public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // itt bemegy { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // it kijön { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); } return 1;}public OnGameModeInit(){ Create3DTextLabel(\"Itt be tudsz menni\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd); Create3DTextLabel(\"Itt pedig ki\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd); return 1;}
nem szeretnék letenni pickupot pl.: kék házikó hanem csak annyi, hogy az ajtónak nekimegy és berakja az interiorba. és ha megoldható akkor valami szöveget szeretnék az ajtó elé, hogy tudni lehessen mi van ott- pl.: bank és bedob a bank interiorba.[/b] <-- Ebben kéne segíteni.. :/ [/quote] [/quote]Elnéztem bocs.E: public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // itt bemegy { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // it kijön { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); } return 1;}public OnGameModeInit(){ Create3DTextLabel(\"Itt be tudsz menni\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd); Create3DTextLabel(\"Itt pedig ki\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd); return 1;}
public OnPlayerUpdate(playerid){ if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // itt bemegy { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); } if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // it kijön { SetPlayerPos(playerid, x,y,z); } return 1;}public OnGameModeInit(){ Create3DTextLabel(\"Itt be tudsz menni\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd); Create3DTextLabel(\"Itt pedig ki\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd); return 1;}