new be, ki;
public OnGameModeInit()
{
be = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd);
ki = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == be)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
if(pickupid == ki)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
return 1;
}
Ez alapján megtudod csinálni.
new be, ki;
public OnGameModeInit()
{
be = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd);
ki = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == be)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
if(pickupid == ki)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
return 1;
}
nem szeretnék letenni pickupot pl.: kék házikó hanem csak annyi, hogy az ajtónak nekimegy és berakja az interiorba. és ha megoldható akkor valami szöveget szeretnék az ajtó elé, hogy tudni lehessen mi van ott- pl.: bank és bedob a bank interiorba.[/b] <-- Ebben kéne segíteni.. :/
[/quote]
Ez alapján megtudod csinálni.
new be, ki;
public OnGameModeInit()
{
be = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd);
ki = CreatePickup(id, 23, x,y,z, VirtualWolrd);
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == be)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
if(pickupid == ki)
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
return 1;
}
nem szeretnék letenni pickupot pl.: kék házikó hanem csak annyi, hogy az ajtónak nekimegy és berakja az interiorba. és ha megoldható akkor valami szöveget szeretnék az ajtó elé, hogy tudni lehessen mi van ott- pl.: bank és bedob a bank interiorba.[/b] <-- Ebben kéne segíteni.. :/
[/quote]
[/quote]Elnéztem bocs.
E:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // itt bemegy
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, távolság, x,y,z)) // it kijön
{
SetPlayerPos(playerid, x,y,z);
}
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
Create3DTextLabel(\"Itt be tudsz menni\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd);
Create3DTextLabel(\"Itt pedig ki\",Szín,x,y,z,távolság,VirtualWolrd);
return 1;
}