/*
* Pickup belépés
* by Edy(Zalakaka45)
*/
#include <a_samp>
#define Piros 0xFF2222FF
//--------[ Átnevezések ]--------
#define Neki SendClientMessage
#define JelElkeszit CreatePickup
new jel; //evvel készitjük el a jelet
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Pickup Belépés by Edy\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
jel = JelElkeszit(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);
//a 2 es után a többi X,Y,Z koordináták egészen az utolsó vesszõig
//az 1242 pillanatnyilag egy ilyen Páncél jelet készít a kiadott koordinátákra
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
// KÉRDÉS: Hogyan nézheted meg a poziciódat?
// Mikor a kijelölt helyen vagy /save, kilépsz, Dokumentumok, Gta San Andreas User Files, SAMP, savedpositions.txt és ott megtalálod
// NE FELEDD: Az elsõ szám utáni 3 számot vedd csak, azok az X,Y,Z
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/enter\", true))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 503.3359, 1432.3585, 10.1191))
{
Neki(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\");
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni
SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnFilterScriptInit()
{
CreatePickup(1242, 2, 2421.5889,-1219.3267,25.5561, -1);
return 1;
}
CMD:enter(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2421.5889,-1219.3267,25.5561))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\");
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni
SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni
}
return 1;
}
Nekem nem teszi le a pickupot, pedig jó kordinátára állítottam.. Ha oda megyek és beírom, hogy /enterm akkor meg \"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\".
public OnFilterScriptInit()
{
CreatePickup(1242, 2, 2421.5889,-1219.3267,25.5561, -1);
return 1;
}
CMD:enter(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2421.5889,-1219.3267,25.5561))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\");
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni
SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni
}
return 1;
}
Nekem nem teszi le a pickupot, pedig jó kordinátára állítottam.. Ha oda megyek és beírom, hogy /enterm akkor meg \"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\".
Talán azért mert én nem ZCMD re irtam hanem rendes parancsra... nem jutott eszedbe? Nem értek a zcmd hez...
public OnFilterScriptInit()
{
CreatePickup(1242, 2, 2421.5889,-1219.3267,25.5561, -1);
return 1;
}
CMD:enter(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 2421.5889,-1219.3267,25.5561))
{
SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\");
}
else
{
SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni
SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni
}
return 1;
}
Nekem nem teszi le a pickupot, pedig jó kordinátára állítottam.. Ha oda megyek és beírom, hogy /enterm akkor meg \"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\".
Talán azért mert én nem ZCMD re irtam hanem rendes parancsra... nem jutott eszedbe? Nem értek a zcmd hez...
[/quote]
Szerintem épp fordítva írtad meg.Ami az if alatt van az kell az else alá ami meg az else alatt van az kell az if alá.
valahogy így:
/*
* Pickup belépés
* by Edy(Zalakaka45)
*/
#include <a_samp>
#define Piros 0xFF2222FF
//--------[ Átnevezések ]--------
#define Neki SendClientMessage
#define JelElkeszit CreatePickup
new jel; //evvel készitjük el a jelet
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Pickup Belépés by Edy\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
jel = CreatePickup(1242, 2, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191, -1);//Itt hozzuk létre a pickupot, a pickup stílusokat megtudod nézni wikisampon is
//a 2 es után a többi X,Y,Z koordináták egészen az utolsó vesszõig
//az 1242 pillanatnyilag egy ilyen Páncél jelet készít a kiadott koordinátákra
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
// KÉRDÉS: Hogyan nézheted meg a poziciódat?
// Mikor a kijelölt helyen vagy /save, kilépsz, Dokumentumok, Gta San Andreas User Files, SAMP, savedpositions.txt és ott megtalálod
// NE FELEDD: Az elsõ szám utáni 3 számot vedd csak, azok az X,Y,Z
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(cmdtext, \"/belep\", true))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, 1503.3359, 1432.3585, 10.1191))
{
SetPlayerPos(playerid,503.3359, 1432.3585, 10.1191); // a koordinátákat át lehet irni
SetPlayerInterior(playerid,10); // az interior ID-t is átlehet irni
}
else
{
Neki(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a jelnél, hogy betudj lépni!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
CreatePickup(1242, 2, 2421.5889,-1219.3267,25.5561, -1);
Ezen a soron belül a 2es számot változtasd.Itt vannak a típusok: http://wiki.sa-mp.com/wiki/PickupTypes