Y0 all!
Az lenne a problémám,hogy ma találtam ki,hogy berakok egy barracks-ot vezeto npc-t,amitol könnyen tudnék barracks bumpolni,1-2 órát kínlódtam vele,olyankor még megse jelent a szerveren,de mindezt sikerült megoldani.. a gond az hogy amikor lespawnol,ott lesz egy pár mpig,aztán egybol crashel..
mindenhol utánna néztem h hogyan kell,de nemtom mi lehet a gond..
gamemode-omba van:
elején:
#include <a_npc>
OnGameModeInit végén:
ConnectNPC(\"BarracksNPC\", \"barracks1\");
filterscripts/barracks1.pwn :
#include <a_samp>
#include <a_npc>
new Barracks;
public OnFilterScriptInit ( )
{
print ( \"BarracksNPC\" );
ConnectNPC ( \"BarracksNPC\", \"barracks1\" );
Barracks = AddStaticVehicle(437, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) )
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"BarracksNPC\", true ) )
{
PutPlayerInVehicle ( playerid, Barracks, 0 );
return 1;
}
return 1;
}
return 1;
}
npcmodes/barracks1 :
#define RECORDING \"BarracksNPC\"
#define RECORDING_TYPE 1
#include <a_npc> //
public OnRecordingPlaybackEnd ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
#if RECORDING_TYPE == 1
public OnNPCEnterVehicle ( vehicleid, seatid )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
}
public OnNPCExitVehicle ( )
{
StopRecordingPlayback ( );
return 0;
}
#else
public OnNPCSpawn ( )
{
StartRecordingPlayback ( RECORDING_TYPE, RECORDING );
return 0;
#endif
Az npcmodes/recording meppába meg ottvan a barracks1.rec-em..
Nemtom hogyan muködik még ez az egész,ugyanis csak 3 órája jutott eszembe az ötlet és kezdtem el készítgetni
Remélem meglessz ezis by *TI*
Elore is THX!