Sziasztok. Van 1 olyan problémám hogy interirokat hozok létre, szóval van 1 pickup ha belemész akkor bedob az interiorba ha kimész akkor kidob. Nos csináltam 1 városházát az tökéletesen működik viszont a bolt amit csinálok az csak addig jó ameddig belemegy, ki már nem dob belőle. A pickup meg minden látszik csak ha belemegyek nem dob ki. Valakinek valami ötlete?
KÓD:
if(pickupid == Bolt)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1168.5796,-1501.5100,22.7523))
{
SetPlayerPos(playerid, -25.884498,-185.868988,1003.546875);
SetPlayerInterior(playerid, 17);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 10);
}
}
if(pickupid == BoltKi)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -25.9080,-188.1613,1003.5469))
{
SetPlayerPos(playerid, 1153.9940,-1766.8225,16.5938);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 359.1601);
}
}
A működő városházáé pedig:
if(pickupid == Varoshaza)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 1153.9661,-1770.3652,16.5938))
{
SetPlayerPos(playerid, 386.5259, 173.6381, 1008.3828);
SetPlayerInterior(playerid, 3);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 10);
}
}
if(pickupid == VaroshazaKi)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 390.7699,173.8098,1008.3828))
{
SetPlayerPos(playerid, 1153.9940,-1766.8225,16.5938);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 359.1601);
}
}
Válaszokat előre is köszönöm!
Bolt = CreatePickup(1318, 1, 1168.5796,-1501.5100,22.7523);
BoltKi = AddStaticPickup(1318, 1, -25.9080,-188.1613,1003.5469, 10);
Varoshaza = CreatePickup(1318, 1, 1153.9661,-1770.3652,16.5938);
VaroshazaKi = AddStaticPickup(1318, 1, 390.7699,173.8098,1008.3828, 10);
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreatePickup
CreatePickup(model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, virtualworld)
Igen, ugyanúgy a végén.