Szerző Téma: Interior  (Megtekintve 679 alkalommal)

Interior
« Dátum: 2014. június 07. - 08:31:34 »
0 Show voters
Ha belépünk a rendõrségre akkor más interior legyen pl RPG szerveren más interior legyen a rendõrségen ne az alap pls segítsetek!
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 07. - 12:14:39 írta Flash »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 07. - 10:01:36 »
0 Show voters
Azt úgy tudod megoldani ha mappolsz egyet és azt teszed be..

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 07. - 12:17:55 »
+1 Show voters
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0);
interiorid = -1 helyére írd a tetszõleges interior ID-t. pl  69

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 07. - 18:46:28 »
0 Show voters
Elõbb tanulj meg magyarul írni  :facepalm:
Full értelmetlen amit kérdeztél... Ki lehet következtetni, nem azt mondom, de így problémáid lesznek, ha ilyen fogalmazással rendelkezel.. Csak szólok...  :whistle:
Szóltam már 1x hogy ne legyél lekezelõ másokkal szemben. Legközelebb warn!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 08. - 12:40:57 )

Am ha jól értelmeztem zavar az alap enter/exit interior
azokat elõször is törölni kell, ezzel:
 

public OnGameModeInit()
{
    DisableInteriorEnterExits();
    return 1;
}

 
Majd ha más intit akarsz, ahhoz már timeres megoldás kell vagy pickup amelyik kell neked, és azzal meg tod oldani az enter exit részt a már saját intibe  8)
Sok sikert  :thumbsup:
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 08. - 12:40:57 írta kos »

Interior
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 07. - 08:31:34 »
0 Show voters
Ha belépünk a rendõrségre akkor más interior legyen pl RPG szerveren más interior legyen a rendõrségen ne az alap pls segítsetek!
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 07. - 12:14:39 írta Flash »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 07. - 10:01:36 »
0 Show voters
Azt úgy tudod megoldani ha mappolsz egyet és azt teszed be..

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 07. - 12:17:55 »
0 Show voters
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:streamdistance = 300.0);
interiorid = -1 helyére írd a tetszõleges interior ID-t. pl  69

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Interior
« Válasz #7 Dátum: 2014. június 07. - 18:46:28 »
0 Show voters
Elõbb tanulj meg magyarul írni  :facepalm:
Full értelmetlen amit kérdeztél... Ki lehet következtetni, nem azt mondom, de így problémáid lesznek, ha ilyen fogalmazással rendelkezel.. Csak szólok...  :whistle:
Szóltam már 1x hogy ne legyél lekezelõ másokkal szemben. Legközelebb warn!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 08. - 12:40:57 )

Am ha jól értelmeztem zavar az alap enter/exit interior
azokat elõször is törölni kell, ezzel:
 

public OnGameModeInit()
{
    DisableInteriorEnterExits();
    return 1;
}

 
Majd ha más intit akarsz, ahhoz már timeres megoldás kell vagy pickup amelyik kell neked, és azzal meg tod oldani az enter exit részt a már saját intibe  8)
Sok sikert  :thumbsup:
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 08. - 12:40:57 írta kos »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal