Szerző Téma: Almenü készítés HELP!  (Megtekintve 731 alkalommal)

Almenü készítés HELP!
« Dátum: 2011. május 12. - 21:46:11 »
0 Show voters
Sziasztok!
[pawn]public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:view;
skins = GetPlayerMenu(playerid)
if (skins == skins1)
{
    switch(row)
    {
    case 0: SetPlayerSkin(playerid, 1);
    }
    switch(row)
    {
    case 1:
    }
              }
}[/pawn]
Mit kellene a case 1:-be irnom, hogy egy másik menüt jelenítsen meg?
Köszi a segítséget!

Almenü készítés HELP!
« Válasz #1 Dátum: 2011. május 12. - 23:14:36 »
0 Show voters
Újabb ShowMenuForPlayer függvényt.
És az általad közölt kódban miért van kettõ switch?
A switch utasítás kapcsolóként mûködik tehát a benne lekérdezett adat egy útelágazóhoz kerül amik a case utasítás után vannak meghatározva.
Írtam egy rögtönzött példát, íme:
 

switch(random(12))
{
    case 0: { print(\"switch utasításban kapott érték 0\"); }
    case 1: { print(\"switch utasításban kapott érték 1\"); }
    case 2..5: { print(\"switch utasításban kapott érték 2 vagy 3, 4, vagy 5\"); }
    case 6, 8: { print(\"switch utasításban kapott érték 6 vagy 8.\"); }
    default: { print(\"Minden olyan érték ami nincs meghatározva case utasítás után\"); }
}

Almenü készítés HELP!
« Válasz #2 Dátum: 2011. május 13. - 09:21:41 »
0 Show voters
Köszi! :)
Így már értem!  ;D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal