Szerző Téma: Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2  (Megtekintve 966 alkalommal)

Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2
« Dátum: 2011. november 12. - 15:52:28 »
0 Show voters
Üdv.
A címben leírtam, melyik streamert használom. Az a gondom, hogy sokszor van olyan, hogy ha a játékos jármûvön van akkor láthatatlan az object, és lekell szálni hogy láthassa mi van ott. Van erre valami \"ellenszer\"? És nem olyan ellenszerre gondolok hogy antifall-t ad a játékosnak, kidobja a jármûbõl majd automatikusan visszarakja. Valami olyan megoldás kéne, amitõl megjelennek az objectek..
Ui. Ha streamer váltást javasoltok, akkor annyit hozzátennék, hogy a szerómon 22000-23000 object van (ebbõl kb 2000 jármû)
Kösz elõre

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 12. - 15:57:22 »
0 Show voters
Házi szerón nyomatod?
Ha igen akkor az a baj.Ha hostra átváltasz akkor jó lesz.

Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 12. - 16:04:53 »
0 Show voters
sunwellnél vok

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 12. - 16:05:19 »
+1 Show voters
GTA SA Hiba. Erre nincs nagyon megoldás, teleportnál ajánlom az Interior állítását, mert akkor betöltõdik, vagy kivenni a kocsiból és újra belerakni.
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=287130&page=2
Reméljük Kye ^^  ;D
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 12. - 16:06:51 írta kurta999 »

Incognito SA-MP Streamer Pluginja v2.5.2
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 12. - 16:12:09 »
0 Show voters
Interior mi? hmm...
Megoldom timerrel: Lekéri a játékos interiorját, átállítja egy másikra, majd vissza az eredetire. Megnézem a megoldást, majd szólok h mivan. Kösz kurta :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 12. - 18:20:38 )

Hmm...
A timer ezt hajtja végre:
[pawn]forward Interior(playerid);
public Interior(playerid)
{
if(GetPlayerInterior(playerid) == 0)
{
    SetPlayerInterior(playerid,1);
    SetPlayerInterior(playerid,0);
}
return 1;
}[/pawn]
Az a fura, hogy ha spawnolok (interior 0-ban) és egy olyan helyre teleportálok ahol eddig bugos volt akkor mûködik, viszont ha onnan teleportálok egy másik bugos helyre akkor már nem mûködik. Na mindegy...
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 12. - 18:20:38 írta staubka »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal