Igazából nemsokat értek az includekhez ezért is akarom megtanulni, hogy azoknál milyen tényezők vannak illetve, mit hogyan kellene. Az includek mellet még a modular scriptinghez is szükséges ez a hook tudás ahol szintén két azonos függvényt kell két különböző helyen elkülniteni, és ott is hasznos lehet, azonban nem tudom, hogyan kellene. Ahhoz, hogy bele definiáljam azt hookolni kell nem? Ez a probléma, hogy nem értek hozzá, és angol fórumon azokra a kérdésekre nem kapok választ sehol amit ténylegesen tudni akarok, ezért gondoltam, hogy itt kérdem meg, de itt meg hülyének fognak nézni, ha elírok 1 betűt is pl. :/
Megnéztem amit írtál ki is próbáltam de nem nagyon müködött :/ Megpróbálkoztam a hookolással, mivel a gondolat meneteim során a hook jött ki megoldásnak. Ezt a két kódot készítettem, az első az Include-ban lévő hook, a második pedig a GM-ben lévő hook. Nem teszteltem még le, de a compiler hibát nem ír ki, úgyhogy lehetséges, hogy müködik. De viszont erről is szeretnék véleményt kikérni, hogy mi lehet a hibája, vagy valamit rosszul csináltam-e.
De én nem saját függvény akarok forwardolni, hanem azt, hogy az OnPlayerConnect mindkét helyen müködjön, a saját függvénye alatt, úgy hogy ne irjon ki hibát, hogy \"onPlayerConnect already defined\" stb.