Szerző Téma: AttachObjectToVehicle problema  (Megtekintve 765 alkalommal)

AttachObjectToVehicle problema
« Dátum: 2013. február 17. - 13:15:41 »
0 Show voters
Probaltam a fenti funkcioval egy minigunos kocsit lerakni a mappra de nem jelenik ott meg viszont compile-nal semmi error vagy warning.
Itt a kod:
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
new minigun = CreateObject(2985,0.0000, 0.0000, 0.0000,0.0000, 0.0000, 0.0000);
new Infernus = AddStaticVehicleEx(411,-51.0760, 12.3010, 3.0266, 0.0000, 0, 0,30000);
AttachObjectToVehicle(minigun, Infernus,-51.0131, 14.2602, 3.1243,0.0000, 0.0000, 0.0000);
return 1;
}

AttachObjectToVehicle problema
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 17. - 13:23:34 »
0 Show voters
A koordinátákat a jármûhöz relativan kell megadni, igy: (Lehet, hogy valami nem jó, pl. lehet, hogy az XYZ tengelyek máshogy vannak, próbáld ki.)
 
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
new minigun = CreateObject(2985,0.0000, 0.0000, 0.0000,0.0000, 0.0000, 0.0000);
new Infernus = AddStaticVehicleEx(411,-51.0760, 12.3010, 3.0266, 0.0000, 0, 0,30000);
AttachObjectToVehicle(minigun, Infernus,0.0629, 1.9592, 0,0977,0.0000, 0.0000, 0.0000);
return 1;
}

AttachObjectToVehicle problema
« Válasz #2 Dátum: 2013. február 17. - 13:26:29 »
0 Show voters
Igy a compilenal ezt kapom:
warning 202: number of arguments does not match definition

 
Visszairok egy edittel,hogy megy-e...
EDIT:Most se jelenik meg estleg megprobalnad kicserlni a koordinatakot mashova??
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 17. - 13:32:50 írta nhunor58 »

AttachObjectToVehicle problema
« Válasz #3 Dátum: 2013. február 18. - 16:06:24 »
0 Show voters
Számológéppel csináltam, és véletlen egy tizedesvesszõ ottmaradt. (Mert ugye a Pawno pontot használ.)
 
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
{
new minigun = CreateObject(2985,0.0000, 0.0000, 0.0000,0.0000, 0.0000, 0.0000);
new Infernus = AddStaticVehicleEx(411,-51.0760, 12.3010, 3.0266, 0.0000, 0, 0,30000);
AttachObjectToVehicle(minigun, Infernus,0.0629, 1.9592, 0.0977,0.0000, 0.0000, 0.0000);
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal