Szerző Téma: Mozgó object CreateDynamicObject -el  (Megtekintve 497 alkalommal)

Mozgó object CreateDynamicObject -el
« Dátum: 2014. Április 06. - 10:28:56 »
0 Show voters
Sziasztok szeretném a segítségeteket kérni.  A szerómba mûködött CreateObjectként megírva,De nekem CreateDynamicObject kellett, ezt meg is csináltam. - aztán a parancs megadásnál MoveDynamicObject -et alkalmaztam. A pawno kiadja hibátlanul az amx-et, de mikor tesztelni akarom a szeróba, nem mozgatja a dolgokat! Mivel ti is a gyakorlati úton tudtok segíteni, Itt ez a példa:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
new templom;
new emel;
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
templom = CreateDynamicObject(9931, -2011.21899, 1118.09998, 68.00010,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(5130, -2030.32288, 1118.71399, 48.04958,   0.00000, 0.00000, 314.99496);
CreateDynamicObject(19449, -2035.48059, 1125.30688, 52.18820,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19449, -2031.98621, 1125.76172, 52.19490,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19449, -2035.90564, 1112.13281, 52.18670,   0.00000, 90.00000, 0.00000);//....
CreateDynamicObject(19447, -2161.83032, 817.66089, -40.61230,   0.00000, 0.00000, 144.57671);
CreateDynamicObject(19465, -2164.23926, 809.03027, -42.31260,   0.00000, 0.00000, 55.23000);
CreateDynamicObject(19465, -2162.02905, 812.12939, -42.32240,   0.00000, 0.00000, 55.10190);
emel = CreateDynamicObject(19447, -2161.60205, 809.50671, -44.91990,   0.00000, 90.00000, 54.91940);
CreateDynamicObject(19447, -2167.93237, 805.89459, -39.84300,   0.00000, 90.00000, 325.16849);
CreateDynamicObject(19447, -2165.08179, 803.91730, -39.84120,   0.00000, 90.00000, 325.05551);
CreateDynamicObject(19447, -2160.32056, 816.66730, -39.85400,   0.00000, 90.00000, 325.03940);
CreateDynamicObject(18653, -2156.76343, 786.44269, -44.93506,   0.00000, 0.00000, 104.05126);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10284, -2010.9844, 1117.9375, 68.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9931, -2010.9844, 1117.9375, 68.8438, 0.25);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/templom-zár\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(templom, -2011.21899, 1118.09998, 68.00010, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/templom-nyit\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(templom, -2008.25122, 1118.12463, 68.00010, 2.0);
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/templom\", true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, -2061.5095,1093.1802,55.7200);
SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, \"Elteleportáltál a Templom drifthez!\");
    GameTextForPlayer(playerid, \"/Templom-nyit , /Templom-zar\", 1000, 1);
    return 1;
    }
if(strcmp(cmdtext, \"/emel-le\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(emel, -2161.60205, 809.50671, -44.91990, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/emel-fel\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(emel, -2161.60205, 809.50671, -39.85400, 2.0);
return 1;
}
    return 0;
}

 
Kitettem helyetted a pawn code taget!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 07. - 14:13:05 írta stoma2222 »

Mozgó object CreateDynamicObject -el
« Válasz #1 Dátum: 2014. Április 06. - 10:28:56 »
0 Show voters
Sziasztok szeretném a segítségeteket kérni.  A szerómba mûködött CreateObjectként megírva,De nekem CreateDynamicObject kellett, ezt meg is csináltam. - aztán a parancs megadásnál MoveDynamicObject -et alkalmaztam. A pawno kiadja hibátlanul az amx-et, de mikor tesztelni akarom a szeróba, nem mozgatja a dolgokat! Mivel ti is a gyakorlati úton tudtok segíteni, Itt ez a példa:
 
#include <a_samp>
#include <streamer>
new templom;
new emel;
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnGameModeInit()
{
templom = CreateDynamicObject(9931, -2011.21899, 1118.09998, 68.00010,   0.00000, 0.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(5130, -2030.32288, 1118.71399, 48.04958,   0.00000, 0.00000, 314.99496);
CreateDynamicObject(19449, -2035.48059, 1125.30688, 52.18820,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19449, -2031.98621, 1125.76172, 52.19490,   0.00000, 90.00000, 0.00000);
CreateDynamicObject(19449, -2035.90564, 1112.13281, 52.18670,   0.00000, 90.00000, 0.00000);//....
CreateDynamicObject(19447, -2161.83032, 817.66089, -40.61230,   0.00000, 0.00000, 144.57671);
CreateDynamicObject(19465, -2164.23926, 809.03027, -42.31260,   0.00000, 0.00000, 55.23000);
CreateDynamicObject(19465, -2162.02905, 812.12939, -42.32240,   0.00000, 0.00000, 55.10190);
emel = CreateDynamicObject(19447, -2161.60205, 809.50671, -44.91990,   0.00000, 90.00000, 54.91940);
CreateDynamicObject(19447, -2167.93237, 805.89459, -39.84300,   0.00000, 90.00000, 325.16849);
CreateDynamicObject(19447, -2165.08179, 803.91730, -39.84120,   0.00000, 90.00000, 325.05551);
CreateDynamicObject(19447, -2160.32056, 816.66730, -39.85400,   0.00000, 90.00000, 325.03940);
CreateDynamicObject(18653, -2156.76343, 786.44269, -44.93506,   0.00000, 0.00000, 104.05126);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 10284, -2010.9844, 1117.9375, 68.8438, 0.25);
RemoveBuildingForPlayer(playerid, 9931, -2010.9844, 1117.9375, 68.8438, 0.25);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/templom-zár\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(templom, -2011.21899, 1118.09998, 68.00010, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/templom-nyit\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(templom, -2008.25122, 1118.12463, 68.00010, 2.0);
return 1;
}
if (strcmp(cmdtext, \"/templom\", true, 10) == 0)
{
SetPlayerPos(playerid, -2061.5095,1093.1802,55.7200);
SendClientMessage(playerid, 0xEFEFF7AA, \"Elteleportáltál a Templom drifthez!\");
    GameTextForPlayer(playerid, \"/Templom-nyit , /Templom-zar\", 1000, 1);
    return 1;
    }
if(strcmp(cmdtext, \"/emel-le\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(emel, -2161.60205, 809.50671, -44.91990, 2.0);
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/emel-fel\", true) == 0)
{
MoveDynamicObject(emel, -2161.60205, 809.50671, -39.85400, 2.0);
return 1;
}
    return 0;
}

 
Kitettem helyetted a pawn code taget!
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 07. - 14:13:05 írta stoma2222 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal