Szerző Téma: Ikea Problem 2  (Megtekintve 2144 alkalommal)

Ikea Problem 2
« Dátum: 2014. Április 07. - 14:50:57 »
0
Hi
Az a próblámám ha átálittom a MAX_SOLT-to mondjuk 100-ra akkor mikor beírom, hogy /ikea csak 15 SOLT van nem 100 miért van ez?

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #1 Dátum: 2014. Április 07. - 15:06:13 »
0
Mert mondjuk nincs annyira tervezve, nem teljesen dinamikus? (Tipp)

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #2 Dátum: 2014. Április 07. - 15:54:28 »
0
[mod]Miért kell új témát nyitni, és a régit megoldottnak jelölni, ha egyszer nincs is megoldva? Mindegy, most akkor marad ez.[/mod]
Forráskódot pedig véletlenül se másolj.

Ikea Problem 2
« Válasz #3 Dátum: 2014. Április 07. - 15:59:26 »
0
Ha a MAX_SOLT 16 helyet MAX_SOLT 100 teszek akkor csak 16 marad
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <dini>
#define DIALOG_MENU 2848
#define DIALOG_MENU2 2849
#define DIALOG_MENU3 2850
#define DIALOG_SZEK 2851
#define DIALOG_ASZT 2852
#define DIALOG_DEKO 2853
#define DIALOG_KFOT 2854
#define DIALOG_AGYK 2855
#define DIALOG_SZON 2856
#define DIALOG_USED 2857
#define DIALOG_BUTOR 2858
#define DIALOG_DELETE 2859
#define MAX_SLOT 16
enum objectdata
{
    butorid,
    butorar,
    butorname[128]
}
new Szekreny[][objectdata] = {
{1740,150, \"Éjjeli Szekrény\"},
{1741,100, \"Kissebb Szekrény\"},
{1742,200, \"Könyvespolc\"},
{1743,150, \"Ruhás szekrény\"}
};
new SzekekEsAsztalok[][objectdata] = {
{1714,70,\"Számítógépes szék1\"},
{1806,70,\"Számítógépes szék2\"},
{1715,60,\"Fodrász szék\"},
{1716,50,\"Bárpult szék1\"},
{1805,50,\"Bárpult szék2\"},
{1720,50,\"Konyhai szék1\"},
{1739,50,\"Konyhai szék2\"},
{1735,70,\"Kényelmes szék\"},
{1746,20,\"Zsámoly\"},
{1759,40,\"Régies szék\"},
{1433,110,\"4 Személyes asztal\"},
{1827,150,\"Üvegasztal\"},
{2370,90,\"Dohányzóasztal\"},
{1432,220,\"Kerek asztal + 3 szék\"},
{1432,190,\"Sakk Asztal + 4 szék\"},
{1432,260,\"Nappali Asztal + 3 szék\"},
{1432,180,\"Ker. Asztal + 2 szék\"}
};
new Dekoracio[][objectdata] = {
{19172,100,\"\\\"LS tengerpart\\\" festmény\"},
{19173,120,\"\\\"San Fierro híd\\\" festmény\"},
{19174,110,\"\\\"Erdõ\\\" festmény\"},
{19166,120,\"GTA Térkép\"}
};
new Fotelok[][objectdata] = {
{1702,310,\"Barna fotel (2 szem.)\"},
{1703,350,\"Modern kék fotel (2 szem.)\"},
{1704,290,\"Modern kék fotel (1 szem.)\"},
{1705,260,\"Barna fotel (1 szem.)\"},
{1708,250,\"Régi alakú fotel (1 szem.)\"},
{1710,400,\"Régies kanapé (4 szem.)\"},
{1764,450,\"Kockás kanapé (2 szem.)\"},
{1711,240,\"Régies fotel (1 szem.)\"},
{1712,290,\"Régies fotel (2 szem.)\"}
};
new Agyak[][objectdata] = {
{1700,460,\"Francia ágy(2 szem.)\"},
{1701,450,\"Barna ágy(2 szem.)\"},
{1745,430,\"Csíkos ágy(2 szem.)\"},
{1794,450,\"Faágy(2 szem.)\"},
{1795,440,\"Dolbino ágymatrac\"},
{1796,350,\"Faágy(1 szem.)\"},
{1797,470,\"Modern ágymatrac\"},
{1799,500,\"Modern ágy (4 szem.)\"},
{1803,540,\"Francia ágy (4 szem.)\"}
};
new Szonyegek[][objectdata] = {
{2817,50,\"Kék szõnyeg\"},
{2818,50,\"Piros-fekete kockás\"},
{2815,50,\"Lilás szõnyeg\"},
{2833,60,\"Díszes szõnyeg1\"},
{2834,40,\"Díszes szõnyeg2\"},
{2835,30,\"Tojás alakú szõ.\"},
{2836,50,\"Rácsos dísz. szõnyeg\"},
{2841,40,\"Kék Toj. szõnyeg\"},
{2842,60,\"Bordó színû szõnyeg\"},
{2847,60,\"Barna szõnyeg\"},
{1828,100,\"Párduc szõnyeg\"}
};
enum ButorData
{
CreateButor,
ButorName[256],
Butorid,
Float:PosX,
Float:PosY,
Float:PosZ,
Float:PosRX,
Float:PosRY,
Float:PosRZ
}
new ButorSlot[MAX_PLAYERS][MAX_SLOT][butorData];
new SlotUsed[MAX_PLAYERS][MAX_SLOT];
public OnFilterScriptInit()
{
return 1;
}
CMD:ikea(playerid)
{
//if(GetPVarInt(playerid,\"AllowIkea\") == 1)
//{
  new str[512];
  for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
  {
   if(SlotUsed[playerid] == 1)
   {
    format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
    continue;
   }
   format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i);
  }
  ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\");
  return 1;
//}
//else
//{
//    SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00eaff}A lakberendezés most nem engedélyezett!\");
//}
//return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new pName[MAX_PLAYER_NAME],string[128];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(string,sizeof(string),\"IKEA/%s.txt\",pName);
if(!dini_Exists(string))
{
     SendClientMessage(playerid,-1,\"{ff0000}[iKEA] - Lakberendezés: {ff0000}/ikea\");
}
else
{
  SendClientMessage(playerid,-1,\"{ff0000}[iKEA] - Lakberendezés: {ff0000}/ikea\");
  LoadPlayerObjects(playerid);
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch(dialogid)
{
     case DIALOG_MENU:
     {
   if(response)
   {
    if(SlotUsed[playerid][listitem] == 1)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_USED,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Menü\",\"Szerkesztés\\nEladás\\n{4ee031}Összes bútor elmentése\",\"Választ\",\"Vissza\");
           SetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\",listitem);
    }
    else
    {
                    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\");
         SetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\",listitem);
    }
   }
     }
  case DIALOG_USED:
  {
      if(!response)
      {
    new str[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
      if(response)
      {
          if(listitem == 0)
          {
              EditPlayerObject(playerid,ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor]);
    }
    if(listitem == 1)
    {
        ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_DELETE,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"IKEA: ELADÁS\",\"Biztos hogy elakarod adni?\",\"Igen\",\"Nem\");
    }
    if(listitem == 2)
    {
        new pName[MAX_PLAYER_NAME],string[128];
     new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16];
     GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
     format(string,sizeof(string),\"IKEA/%s.txt\",pName);
     if(!dini_Exists(string))
     {
         dini_Create(string);
      new str5[128];
      for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
      {
       if(SlotUsed[playerid] == 1)
       {
           format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i);
              format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i);
              format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i);
              format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i);
              format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i);
              format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i);
              format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i);
              format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i);
              format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i);
              dini_Set(string,str5,ButorSlot[playerid][butorName]);
        dini_IntSet(string,str1,ButorSlot[playerid][butorid]);
        dini_IntSet(string,str9,1);
        dini_FloatSet(string,str2,ButorSlot[playerid][PosX]);
        dini_FloatSet(string,str3,ButorSlot[playerid][PosY]);
                    dini_FloatSet(string,str4,ButorSlot[playerid][PosZ]);
                    dini_FloatSet(string,str6,ButorSlot[playerid][PosRX]);
        dini_FloatSet(string,str7,ButorSlot[playerid][PosRY]);
                    dini_FloatSet(string,str8,ButorSlot[playerid][PosRZ]);
         continue;
       }
      }
      SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48} Bútorok elmentve!\");
     }
     else
     {
                        new str5[128];
      for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
      {
          if(SlotUsed[playerid] == 1)
       {
          format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i);
             format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i);
             format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i);
             format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i);
             format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i);
             format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i);
             format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i);
             format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i);
             format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i);
             dini_Set(string,str5,ButorSlot[playerid][butorName]);
       dini_IntSet(string,str1,ButorSlot[playerid][butorid]);
       dini_IntSet(string,str9,1);
       dini_FloatSet(string,str2,ButorSlot[playerid][PosX]);
       dini_FloatSet(string,str3,ButorSlot[playerid][PosY]);
                   dini_FloatSet(string,str4,ButorSlot[playerid][PosZ]);
                   dini_FloatSet(string,str6,ButorSlot[playerid][PosRX]);
       dini_FloatSet(string,str7,ButorSlot[playerid][PosRY]);
                   dini_FloatSet(string,str8,ButorSlot[playerid][PosRZ]);
        continue;
        }
      }
      SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48} Bútorok elmentve!\");
     }
    }
   }
  }
  case DIALOG_BUTOR:
  {
      if(!response)
      {
    new str[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
      if(response)
   {
          if(listitem == 0)
          {
           new string[300+1];
              for(new i;i < sizeof(Szekreny);i++)
              {
                  format(string, sizeof(string), \"%s%s  %d$\\n\", string, Szekreny[butorname],Szekreny[butorar]);
              }
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZEK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szekrények\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\");
    }
    if(listitem == 1)
          {
           new string[300+1];
              for(new i;i < sizeof(SzekekEsAsztalok);i++)
              {
                  format(string, sizeof(string), \"%s%s  %d$\\n\", string, SzekekEsAsztalok[butorname],SzekekEsAsztalok[butorar]);
              }
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ASZT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Asztalok és Székek\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\");
          }
          if(listitem == 2)
          {
           new string[300+1];
              for(new i;i < sizeof(Dekoracio);i++)
              {
                  format(string, sizeof(string), \"%s%s  %d$\\n\", string, Dekoracio[butorname],Dekoracio[butorar]);
              }
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_DEKO, DIALOG_STYLE_LIST, \"Dekorációk\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\");
          }
          if(listitem == 3)
          {
           new string[300+1];
              for(new i;i < sizeof(Fotelok);i++)
              {
                  format(string, sizeof(string), \"%s%s  %d$\\n\", string, Fotelok[butorname],Fotelok[butorar]);
              }
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KFOT, DIALOG_STYLE_LIST, \"Kanapék és Fotelok\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\");
          }
          if(listitem == 4)
          {
           new string[300+1];
              for(new i;i < sizeof(Agyak);i++)
              {
                  format(string, sizeof(string), \"%s%s  %d$\\n\", string, Agyak[butorname],Agyak[butorar]);
              }
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_AGYK, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ágyak\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\");
          }
          if(listitem == 5)
          {
           new string[300+1];
              for(new i;i < sizeof(Szonyegek);i++)
              {
                  format(string, sizeof(string), \"%s%s  %d$\\n\", string, Szonyegek[butorname],Szonyegek[butorar]);
              }
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SZON, DIALOG_STYLE_LIST, \"Szõnyegek\", string, \"Megvesz\", \"Vissza\");
          }
         }
  }
  case DIALOG_SZEK:
  {
   if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\");
      if(response)
      {
       new string[256],str[128];
    SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1;
             format(string, sizeof(string), \"%s\",Szekreny[listitem][butorname]);
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new Float:Angle;
          format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Szekreny[listitem][butorname],Szekreny[listitem][butorid]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
    x += (2 * floatsin(-Angle, degrees));
    y += (2 * floatcos(-Angle, degrees));
   
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Szekreny[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0);
                ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Szekreny[listitem][butorid];
                ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z;
    new string2[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
  }
  case DIALOG_ASZT:
  {
   if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\");
   if(response)
      {
       new string[256],str[128];
    SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1;
             format(string, sizeof(string), \"%s\",SzekekEsAsztalok[listitem][butorname]);
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new Float:Angle;
          format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",SzekekEsAsztalok[listitem][butorname],SzekekEsAsztalok[listitem][butorid]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
    x += (2 * floatsin(-Angle, degrees));
    y += (2 * floatcos(-Angle, degrees));
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,SzekekEsAsztalok[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0);
                ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = SzekekEsAsztalok[listitem][butorid];
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z;
    new string2[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
  }
  case DIALOG_DEKO:
  {
      if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\");
   if(response)
      {
       new string[256],str[128];
    SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1;
             format(string, sizeof(string), \"%s\",Dekoracio[listitem][butorname]);
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new Float:Angle;
          format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Dekoracio[listitem][butorname],Dekoracio[listitem][butorid]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
    x += (2 * floatsin(-Angle, degrees));
    y += (2 * floatcos(-Angle, degrees));
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Dekoracio[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0);
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Dekoracio[listitem][butorid];
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z;
    new string2[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
  }
  case DIALOG_KFOT:
  {
      if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\");
   if(response)
      {
       new string[256],str[128];
    SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1;
             format(string, sizeof(string), \"%s\",Fotelok[listitem][butorname]);
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new Float:Angle;
          format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Fotelok[listitem][butorname],Fotelok[listitem][butorid]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
    x += (2 * floatsin(-Angle, degrees));
    y += (2 * floatcos(-Angle, degrees));
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Fotelok[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0);
                ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Fotelok[listitem][butorid];
               
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z;
    new string2[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
  }
  case DIALOG_AGYK:
  {
      if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\");
   if(response)
      {
       new string[256],str[128];
    SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1;
             format(string, sizeof(string), \"%s\",Agyak[listitem][butorname]);
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new Float:Angle;
          format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Agyak[listitem][butorname],Agyak[listitem][butorid]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
    x += (3 * floatsin(-Angle, degrees));
    y += (3 * floatcos(-Angle, degrees));
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Agyak[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0);
                ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Agyak[listitem][butorid];
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z;
    new string2[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
  }
  case DIALOG_SZON:
  {
      if(!response) return ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_BUTOR,DIALOG_STYLE_LIST,\"IKEA: Berendezések\",\"Szekrények\\nSzékek és asztalok\\nDekoráció\\nKanapék és fotelek\\nÁgyak\\nSzõnyegek\",\"Választ\",\"Vissza\");
    if(response)
      {
       new string[256],str[128];
    SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 1;
             format(string, sizeof(string), \"%s\",Szonyegek[listitem][butorname]);
    new Float:x,Float:y,Float:z;
    new Float:Angle;
          format(str,sizeof(str),\"{ffea00}[iKEA] {ff0000} Bútor megvéve! Név: {00ffcc}%s {ff0000}|ID:{00ffcc}%d{00ffcc}|\",Szonyegek[listitem][butorname],Szonyegek[listitem][butorid]);
    SendClientMessage(playerid,-1,str);
    GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
    GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
    x += (2 * floatsin(-Angle, degrees));
    y += (2 * floatcos(-Angle, degrees));
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorName] = string;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,Szonyegek[listitem][butorid],x,y,z,0.0,0.0,0.0);
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][butorid] = Szonyegek[listitem][butorid];
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = x;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = y;
    ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = z;
    new string2[512];
    for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
    {
     if(SlotUsed[playerid] == 1)
     {
      format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",string2,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
      continue;
     }
     format(string2,sizeof(string2),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",string2,i);
    }
    ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",string2,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
  }
  case DIALOG_DELETE:
  {
      if(!response)
      {
      new str[512];
   for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
   {
    if(SlotUsed[playerid] == 1)
    {
     format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
     continue;
    }
    format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i);
   }
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\");
   }
      else
      {
      new string2[128];
   DestroyPlayerObject(playerid,ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][CreateButor]);
            SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")] = 0;
   new pName[MAX_PLAYER_NAME],string[128];
   GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
   format(string,sizeof(string),\"IKEA/%s.txt\",pName);
   format(string2,sizeof(string2),\"SLOT%dUsed\",GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\"));
   dini_IntSet(string,string2,SlotUsed[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")]);
   
            new str[512];
   for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
   {
    if(SlotUsed[playerid] == 1)
    {
     format(str,sizeof(str),\"%s\\n{4ee031}[sLOT %d] {ffffff}- %s\",str,i,ButorSlot[playerid][butorName]);
     continue;
    }
    format(str,sizeof(str),\"%s\\n{f70838}[sLOT %d] {000000}- Üres\",str,i);
   }
   ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_MENU,DIALOG_STYLE_LIST,\"Ikea\",str,\"Választ\",\"Mégse\");
            }
  }
}
return 1;
}
public OnPlayerEditObject(playerid, playerobject, objectid, response, Float:fX, Float:fY, Float:fZ, Float:fRotX, Float:fRotY, Float:fRotZ)
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ;
GetPlayerObjectPos(playerid,objectid, X, Y, Z);
GetPlayerObjectRot(playerid,objectid, rX, rY, rZ);
if(response == EDIT_RESPONSE_FINAL)
{
  SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48}Új Pozíció megadva!\");
  ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosX] = fX;
  ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosY] = fY;
  ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosZ] = fZ;
  ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRX] = fRotX;
  ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRY] = fRotY;
  ButorSlot[playerid][GetPVarInt(playerid,\"GetSlotUsed\")][PosRZ] = fRotZ;
}
if(response == EDIT_RESPONSE_CANCEL)
{
  SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {ff0000}Berendezés poziciójának a megadása megszakadt!\");
}
}
LoadPlayerObjects(playerid)
{
new str[128];
new str1[16],str2[16],str3[16],str4[16],str5[128],str6[16],str7[16],str8[16],str9[16];
  new name[256];
new pName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pName,sizeof(pName));
format(str,sizeof(str),\"IKEA/%s.txt\",pName);
for(new i;i<MAX_SLOT;i++)
{
     format(str9,sizeof(str9),\"SLOT%dUsed\",i);
     format(str5,sizeof(str5),\"SLOT%dName\",i);
  format(str1,sizeof(str1),\"SLOT%dID\",i);
  format(str2,sizeof(str2),\"SLOT%dX\",i);
  format(str3,sizeof(str3),\"SLOT%dY\",i);
  format(str4,sizeof(str4),\"SLOT%dZ\",i);
  format(str6,sizeof(str6),\"SLOT%dRX\",i);
  format(str7,sizeof(str7),\"SLOT%dRY\",i);
  format(str8,sizeof(str8),\"SLOT%dRZ\",i);
 
  if(dini_Int(str,str9) == 1)
  {
   SlotUsed[playerid] = 1;
   name=dini_Get%252525252528str%25252525252Cstr5%252525252529%25252525253B
   ButorSlot[playerid][butorid] = dini_Int(str,str1);
   ButorSlot[playerid][butorName] = name;
   ButorSlot[playerid][PosX] = dini_Float(str,str2);
   ButorSlot[playerid][PosY] = dini_Float(str,str3);
   ButorSlot[playerid][PosZ] = dini_Float(str,str4);
   ButorSlot[playerid][PosRX] = dini_Float(str,str6);
   ButorSlot[playerid][PosRY] = dini_Float(str,str7);
   ButorSlot[playerid][PosRZ] = dini_Float(str,str8);
    ButorSlot[playerid][CreateButor] = CreatePlayerObject(playerid,ButorSlot[playerid][butorid],ButorSlot[playerid][PosX],ButorSlot[playerid][PosY],ButorSlot[playerid][PosZ],ButorSlot[playerid][PosRX],ButorSlot[playerid][PosRY],ButorSlot[playerid][PosRZ]);
   continue;
    }
}
SendClientMessage(playerid,-1,\"{ffea00}[iKEA] {00ff48} Az elmentett bútorok betöltve!\");
}[ / code ]

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. Április 07. - 18:18:18 )

Még van egy próblémám ha leteszek egy bútrot egy házban és egy más playernek ugyan olyan a háza van mind az enyém akkor a bútor nála is megjelenik
PPC House systemet használok
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 07. - 18:18:18 írta Andorko »

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #4 Dátum: 2014. Április 07. - 18:43:06 »
0
mivel 100 objectet nem tud kiírni 1 dialogba. Nem is írtam a publikált témába hogy ezt változtathatja valaki.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #5 Dátum: 2014. Április 08. - 05:30:41 »
0
Dialogoknál a karakterláncok értékét (hosszúságát) emeld meg. Viszont figyelj oda rá.. :)

Ikea Problem 2
« Válasz #6 Dátum: 2014. Április 08. - 10:05:27 »
0
És azt, hogyan kell megcsinálni?

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #7 Dátum: 2014. Április 08. - 16:44:05 »
0
Nem ajánlom mert így is sok az AMX mérete. (Talán nem kellett volna dini-t használnom  ::|)

Ikea Problem 2
« Válasz #8 Dátum: 2014. Április 08. - 17:35:06 »
0
És akkor most mit csinályak

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #9 Dátum: 2014. Április 08. - 17:36:50 »
0
Semmit, a te helyedben úgy hagynám!

Ikea Problem 2
« Válasz #10 Dátum: 2014. Április 08. - 18:44:46 »
0
Oké
És erre a próblémára tudnále megoldást
\"Még van egy próblémám ha leteszek egy bútrot egy házban és egy más playernek ugyan olyan a háza van mind az enyém akkor a bútor nála is megjelenik
PPC_House systemet használok\"

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #11 Dátum: 2014. Április 08. - 19:03:39 »
0
mármint a slotban lévõ tárgyak? vagy a tárgyak láthatósága?

Ikea Problem 2
« Válasz #12 Dátum: 2014. Április 08. - 20:32:29 »
0
mind2

Ikea Problem 2
« Válasz #13 Dátum: 2014. Április 08. - 20:59:04 »
0
Idézetet írta: BoOy date=1396888986\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
mivel 100 objectet nem tud kiírni 1 dialogba. Nem is írtam a publikált témába hogy ezt változtathatja valaki.
 
Ezért nem szabad definíciót alkalmazni olyan értéknél amelyet nem szeretnéd ha megváltoztatnának. :D

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Ikea Problem 2
« Válasz #14 Dátum: 2014. Április 08. - 21:00:45 »
0
Idézetet írta: ɐʞzssǝlosz date=1396983544\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"47593\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


mivel 100 objectet nem tud kiírni 1 dialogba. Nem is írtam a publikált témába hogy ezt változtathatja valaki.
 
Ezért nem szabad definíciót alkalmazni olyan értéknél amelyet nem szeretnéd ha megváltoztatnának. :D
 
[/quote]
Jogos. :D
Amúgy lehet valamivel összekavar vagy nemtudom..

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal