case DIALOG_FELSZERELES: { if(!response) return SCM(playerid, COL_MKEK, "Kiléptél a felszerelés választóból!" switch(listitem) { case 0: { GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle GiveWeapon(playerid, 25, 80, false, true);//shoti GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a járőr felszerelést!" } case 1: { GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a motoros felszerelést!" SetSkin(playerid,284,false); } case 2: { if(BevetesiFelszereles == 0) { SCM(playerid,COL_LRED,"Nincs engedélyezve!" return 1; } GiveWeapon(playerid, 33, 50, false, true); GiveWeapon(playerid, 31, 120, false, true); GiveWeapon(playerid, 24, 30, false, true); GiveWeapon(playerid, 17, 10, false, true); SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a bevetési felszerelést!" } case 3: { GiveWeapon(playerid,43,100,false,true); GiveWeapon(playerid,24,100,false,true); } } return true; } case DIALOG_SWAT: { if(!response) return SCM(playerid, COL_MKEK, "Kiléptél a felszerelés választóból!" switch(listitem) { case 0: { GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle GiveWeapon(playerid, 29, 200, false, true);//mp5 GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray SetArmour(playerid, MAX_ARMOUR); SetHealth(playerid, MAX_HP); SetSkin(playerid, 285, false); PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 1; SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted az alap felszerelést!" } case 1: { GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle GiveWeapon(playerid, 29, 200, false, true);//mp5 GiveWeapon(playerid, 34, 100, false, true);//sniper GiveWeapon(playerid, 17, 20, false, true);//teargas GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray SetArmour(playerid, MAX_ARMOUR); SetHealth(playerid, MAX_HP); SetSkin(playerid, 285, false); PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 1; SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a közepes felszerelést!" } case 2: { GiveWeapon(playerid, 3, 1, false, true);//gumibot GiveWeapon(playerid, 24, 80, false, true);//deagle GiveWeapon(playerid, 31, 500, false, true);//m4 GiveWeapon(playerid, 27, 100, false, true);//combat GiveWeapon(playerid, 34, 100, false, true);//sniper GiveWeapon(playerid, 17, 20, false, true);//teargas GiveWeapon(playerid, 41, 3000, false, true);//spray SetArmour(playerid, MAX_ARMOUR); SetHealth(playerid, MAX_HP); SetSkin(playerid, 285, false); PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 1; SCM(playerid, COL_MKEK, "Felvetted a nehéz felszerelést!" } case 3: { PlayerInfo[playerid][pSWATDuty] = 0; SetArmour(playerid, 0.0); DeleteWeapon(playerid); SetPlayerSkin(playerid,PlayerInfo[playerid][pskin]); } } return true; }Parancs: }CMD:felszereles(playerid,params[]){ if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] != FRAKCIO_LSPD) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO); if(PlayerInfo[playerid][prang] < 2) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO); new felszereles[32]; sscanf(params,"s",felszereles); if(!egyezik(felszereles,"engedely") { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 255.3863,77.1573,1003.6406) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 267.768, 118.279, 1004.617))//LSPD bázis duty hely { SCM(playerid, COL_LRED, "Nem vagy az öltözőszekrényeknél!" return true; } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FELSZERELES, 2, "Felszerelések", "Járőr felszerelés\nMotoros felszerelés\nBevetési felszerelés\nDetektív Felszerelés", "Felvesz", "Mégse" } if(egyezik(felszereles,"engedely") { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != FRAKCIO_LSPD) return 1; if(BevetesiFelszereles == 0) { foreach(Player, id) { if(PlayerInfo[id][pFrakcio] == FRAKCIO_LSPD) { SendFormatMessage(id, 0x00e1ffAA, "HQ: Bevetési felszerelés engedélyezve!", 0); } } BevetesiFelszereles = 1; return 1; } else { foreach(Player, id) { if(PlayerInfo[id][pFrakcio] == FRAKCIO_LSPD) { SendFormatMessage(id, 0x00e1ffAA, "HQ: Bevetési felszerelés tiltva!", 0); } } BevetesiFelszereles = 0; } } return true;}CMD:swat(playerid,params[]){ if(PlayerInfo[playerid][pSWAT] != 1 && !IsScripter(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO); new car = NINCS; car = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, car) < 5.0) { if(GetVehicleModel(car) == 427) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SWAT, 2, "SWAT", "Alap felszerelés\nKözepes felszerelés\nNehéz felszerelés\nLead", "Felvesz", "Mégse" } } else return SCM(playerid, COL_LRED, "Nincs Enforcer a közeledben!" return true;}
CMD:felszereles(playerid,params[]){ if(PlayerInfo[playerid][pFrakcio] != FRAKCIO_LSPD) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO); if(PlayerInfo[playerid][prang] >= 2) { new felszereles[32]; sscanf(params,"s",felszereles); if(!egyezik(felszereles,"engedely") { if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 255.3863,77.1573,1003.6406) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, 267.768, 118.279, 1004.617))//LSPD bázis duty hely { SCM(playerid, COL_LRED, "Nem vagy az öltözőszekrényeknél!" return true; } ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_FELSZERELES, 2, "Felszerelések", "Járőr felszerelés\nMotoros felszerelés\nBevetési felszerelés\nDetektív Felszerelés", "Felvesz", "Mégse" } if(egyezik(felszereles,"engedely") { if(PlayerInfo[playerid][pLeader] != FRAKCIO_LSPD) return 1; if(BevetesiFelszereles == 0) { foreach(Player, id) { if(PlayerInfo[id][pFrakcio] == FRAKCIO_LSPD) { SendFormatMessage(id, 0x00e1ffAA, "HQ: Bevetési felszerelés engedélyezve!", 0); } } BevetesiFelszereles = 1; return 1; } else { foreach(Player, id) { if(PlayerInfo[id][pFrakcio] == FRAKCIO_LSPD) { SendFormatMessage(id, 0x00e1ffAA, "HQ: Bevetési felszerelés tiltva!", 0); } } BevetesiFelszereles = 0; } } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO); } return 1;}CMD:swat(playerid,params[]){ if(PlayerInfo[playerid][pSWAT] != 1 && !IsScripter(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, NEM_HASZNALHATO); new car = NINCS; car = GetClosestVehicle(playerid); if(GetDistanceToVehicle(playerid, car) < 5.0) { if(GetVehicleModel(car) == 427) { ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_SWAT, 2, "SWAT", "Alap felszerelés\nKözepes felszerelés\nNehéz felszerelés\nLead", "Felvesz", "Mégse" } } else return SCM(playerid, COL_LRED, "Nincs Enforcer a közeledben!" return true;}