-
Sziasztok :smokin:
Egy olyan kellene nekem,hogy egy parancs végén,esetemben a /vizsgáztat lekérdezi a kocsi életét és a megatottak alapján jegyet ad...
namost,én ezt így csináltam:
if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000)
{
GameTextForPlayer(targetid, \"5-os!\", 3000, 4);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Sikeresen vizsgáztattál! A vizsgázó jegye: 5-ös! Rangot léphet!\");
SendClientMessage(targetid, 0xFF0000AA, \"Sikeresen le vizsgáztál! A jegyed: 5-ös! Rangot léphetsz!\");
}
A pirossal jelölt errorozik: if GetVehicleHealth(vehicleid, 900<1000)
Hogyan lehetne javítani?
-
(vehicleid, &Float:health)
próbáld meg ugy hogy: if GetVehicleHealth(vehicleid, >900)
am itt találsz róla infót: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleHealth
próbáld ezt:
if(GetVehicleHealth(vehicleid) > 900 && GetVehicleHealth(vehicleid) < 1000)
-
wiki.sa-mp.com/wiki/GetVehicleHealth
E: megelõztek
-
new
Float:vhealth;
GetVehicleHealth(vehicleid, vhealth);
if(900 < vhealth < 1000)
{
GameTextForPlayer(targetid, \"5-os!\", 3000, 4);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, \"Sikeresen vizsgáztattál! A vizsgázó jegye: 5-ös! Rangot léphet!\");
SendClientMessage(targetid, 0xFF0000AA, \"Sikeresen le vizsgáztál! A jegyed: 5-ös! Rangot léphetsz!\");
}