Szerző Téma: if(JernejL Map Editor == SA:MP Crash)  (Megtekintve 881 alkalommal)

if(JernejL Map Editor == SA:MP Crash)
« Dátum: 2015. január 01. - 00:40:24 »
0 Show voters
Üdv fórumozók!  :wave:

Újév, új problémák  :D


Amikor megnyitom a JernejL map editort és rányomok a kis \'Test!\' gombra, akkor gond nélkül elindul a SA:MP szépen lehet teszetni.. Azomban, ha megnyitom a mappolásomat és úgy kattintok a \'Test!\' gombra, akkor a SA:MP ki Crash -el, akkor amikor már a karaktert \'dobná le\' .. A map egész területén Crash-elek és nem csak egy bizonyos helyen, tehát kétlem az Object hibát.. bár a * tudja  :) Nem tudok rájönni, hogy ezt miért csinálja, úgyhogy aki sejti az ossza már meg velem  ;) Köszi  :P


Eddigi próbálokozások:


1.) SA:MP újratelepítése


2.) Map editor újratelepítése


3.) A Dokumentumokból az adatok törlése


4.) Régebbi kiadású map editor használata (Ezzel egybevág, hogy a legújabbal is ez van..)


5.) Előző 4 különböző kombinációja


A helyzet változatlan maradt mindezektől ..


A Mappolásban található: 283 RemoveObject()


                                             3380 CreateObject()


A Crash üzenet:

 
SA-MP 0.3z-R2
Exception At Address: 0x004697C1
Base: 0x03FC0000
Registers:
EAX: 0x00000000   EBX: 0x041A6AF8   ECX: 0x0022FB2C   EDX: 0x00000BB8
ESI: 0x046734F0   EDI: 0x00000000   EBP: 0x0022FB8C   ESP: 0x0022FAEC
EFLAGS: 0x00010213
Stack:
+0000: 0x00000001   0x00000107   0x0022FB8C   0x00000000
+0010: 0x00183EFC   0x0D249F64   0x0000D24A   0x0022FB34
+0020: 0x62490E81   0x04560000   0x0D24B108   0x00183EFC
+0030: 0x00000000   0x04560000   0x04560000   0x00000000
+0040: 0x0022FB7C   0x00837DD9   0xFFFFFFFF   0x00469EF7
+0050: 0x00000107   0x0022FBB0   0x04066EFE   0x040670B4
+0060: 0x041A6AF8   0x00004C04   0x00000000   0x0022FB74
+0070: 0x62491771   0x04560000   0x447A7320   0x00000000
+0080: 0x0409545F   0x00000001   0x0022FB4C   0x0022F6F8
+0090: 0x0022FBD0   0x04070724   0x04095A58   0x00000000
+00A0: 0x0D249F68   0x0405F71A   0x04095458   0x00004C04
+00B0: 0x80000000   0xC08FB58E   0x40000000   0x40939959
+00C0: 0x00000000   0x408F4E64   0x0022FBC8   0x041D2530
+00D0: 0x00004C04   0x774F80E0   0x00000000   0x00000000
+00E0: 0x0D249F68   0x0022FC20   0x0408CDC8   0x00000000
+00F0: 0x040561F3   0x00004C04   0xC47DAC74   0x449CCACA
+0100: 0x447A7320   0x00000000   0x00000000   0x42B40000
+0110: 0x43960000   0x00000000   0x040BD980   0x449CCACA
+0120: 0xC47DAC74   0x0D249F68   0x00000000   0x00000000
+0130: 0x42B40000   0x0022FD5C   0x0408CD0B   0x00000000
+0140: 0x0405663A   0x447A7320   0x0022FC48   0x000000A8
+0150: 0x040BD980   0x0000001A   0x046701D0   0x36343931
+0160: 0x2D200030   0x34313031   0x3439362E   0x20003835
+0170: 0x34353231   0x3733332E   0x20003631   0x31303031
+0180: 0x3839372E   0x20003338   0x2E302020   0x30303030
+0190: 0x30200030   0x3030302E   0x20003030   0x302E3039
+01A0: 0x30303030   0x2C300030   0x2E303920   0x30303030
+01B0: 0x0A3B2930   0x9D000A00   0x00C97B01   0x7FFDE000
+01C0: 0x774F80E0   0x00B788F8   0x00C1B340   0x774F80E0
+01D0: 0x00C97B01   0x006A0026   0xC74A00C0   0x777C5F64
+01E0: 0x75A72BC4   0xFFFFFFFF   0x0022FD24   0x008383A8
+01F0: 0x00469EF7   0x000002EB   0x04094BD6   0x04066EFE
+0200: 0x040670B4   0x0000001A   0x046701D0   0x00000000
+0210: 0x00000000   0x00000000   0x00000000   0x046701D0
+0220: 0x00000000   0x04094BD6   0x00000000   0x0022FCF0
+0230: 0x0022FCF4   0x0022FD5C   0x04070724   0x04095A58
+0240: 0xFFFFFFFF   0x774F80E0   0x040556B3   0x04094BD4
+0250: 0x04094BAC   0x04094BFC   0x04094C4C   0x00000000
+0260: 0x0406E329   0x041D2530   0x00000001   0x0000002B
+0270: 0x0022FF78   0x0408D007   0xFFFFFFFF   0x0406E495
SCM Op: 0x107, lDbg: 1 LastRendObj: 0
Game Version: US 1.0

Nem elérhető Hörry

  • 835
    • Profil megtekintése
if(JernejL Map Editor == SA:MP Crash)
« Válasz #1 Dátum: 2015. január 01. - 01:05:57 »
+1 Show voters
Nem működik a MapEditorban a \"Test\" funkció tehát felesleges további kisérleteket tenni. Én még ezt annó olvastam tudtommal azóta nem volt frissítés hozzá ahol javították volna ezt.

if(JernejL Map Editor == SA:MP Crash)
« Válasz #2 Dátum: 2015. január 01. - 12:43:45 »
0 Show voters
Valószínűleg azért Crash-el, mert túl sok az Object.. megoldom úgy, hogy külön file-ba mentem a mapokat és csak a legvégén egyesítem :) Azért köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal