Szerző Téma: Bugos object  (Megtekintve 1028 alkalommal)

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Bugos object
« Dátum: 2011. december 15. - 19:30:44 »
0 Show voters
Azt szeretném kérdezni, hogy lehet-e olyat, hogy amikor én csinálok pl. egy panelházat (most egy ilyenen dolgozok) , akkor hogy érjem el, hogy ne essen be az esõ, a hó, ha homokvihar, vagy köd van, ne látszódjon a házban. Vagyis ha bemegyek az ajtón a házba, ne látszódjanak ezek benne. Szerintem nincs erre megoldás, persze ha egy házban lévõ objectet rakok le, pl egy szobát egy alap san andreas házból, akkor nem látszódnak ezek ott. De nekem olyan kéne hogy ezeknél sem. Remélem van megoldás:( .

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Bugos object
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 15. - 20:13:37 »
0 Show voters
hát ha /enter parancs-al mész be mondjuk akkor elég egyszerû :) az enter-hez beírod hogy váltson idõjárást a játékosnak
ha alap SA-s helyekre mondjuk LSPD-re, gyorskajáldákba mész be akkor OnPlayerInteriorChange-ben tudod megoldani
végül ha nem váltasz interiort és nem is használsz enter parancsot meg semmi ilyesmit akkor egy speciálisabb megoldást kell alkalmaznod, a bejáratot ajánlatos figyelni szerintem és ha ott áthalad, utánna levõ pozíció alapján döntené el a szerver, hogy most \"külsõ\" vagy \"belsõ\" idõjárást alkalmazzon :)
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetPlayerWeather
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerInteriorChange
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Bugos object
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 15. - 21:20:47 »
0 Show voters
Köszönöm szépen, de félre értesz. Én csináltam téglafalakból a falat, a talajt, és az ajtó olyan hogy ha nekimész nyitódik. Nem olyan hogy egy nyíllal, ha nem alapból nyitódik ha átmész rajta. De jó ötlet, csak nem erre gondoltam. Mapolok egy házat. De nem alapból meglévõ házat a sa-ban, hanem mindent kisebb objectekkel csinálok. Olyat lehet hogy átmegyek ezen az ajtón és egybõl benti idõjárásra vált?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 15. - 21:22:00 )

Bocs, lehet hogy nem olvastam el elég figyelemesen a hsz-ed. Megpróbálom köszi!

Rammstein

  • Vendég
Bugos object
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 15. - 21:22:17 »
0 Show voters
azt nem lehet megoldani, hisz az mesterséges, azon átmegy a homokvihar.

Nem elérhető Disaster3

  • 2048
  • RyDerBoy96
    • Profil megtekintése
Bugos object
« Válasz #4 Dátum: 2011. december 15. - 21:25:39 »
0 Show voters
Igen, ez a gond:( . Akkor nem?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Bugos object
« Válasz #5 Dátum: 2011. december 15. - 22:07:31 »
0 Show voters
Hát ezt nem igazán értem, hogy mi nem látszódik, vagy hogyan van a leírásod alapján.
Amúgy ez úgy ahogy megoldható, csak az nem olyan egyszerû.
Létre kell hozni CULL zónát, azon belül nem esik az esõ.
Csak ezzel az a probléma, hogy ezt a játékosnak saját magának lekell tölteni és bele kelll írni egy IPL fájlba. ( Új IPL-et hiába hozol létre, mivel a SAMP nem tölti be a gta.dat-ot )
A szerver oldalon meg hiába hozod létre, mivel a SAMP nem támogatja az IPL fájlok módosítását, szóval ez nem olyan egyszerû.
Ha létre is hoznád, nem tudom, hogy mennyi játékos töltené le csak azért, hogy ott ne legyen esõ.
E: Bocs, már este van :D Amúgy az tényleg jobb megoldás mint ez, bár ez lenne a legjobb, csakhát..
Ha nemjó a kocka, akkor streamer pluginnal tudsz sokszögeket is kezelni :D
« Utoljára szerkesztve: 2011. december 15. - 22:22:04 írta kurta999 »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Bugos object
« Válasz #6 Dátum: 2011. december 15. - 22:18:03 »
0 Show voters
végül ha nem váltasz interiort és nem is használsz enter parancsot meg semmi ilyesmit akkor egy speciálisabb megoldást kell alkalmaznod, a bejáratot ajánlatos figyelni szerintem és ha ott áthalad, utánna levõ pozíció alapján döntené el a szerver, hogy most \"külsõ\" vagy \"belsõ\" idõjárást alkalmazzon :)[/quote]
saját magam idézem :D én igy oldanám meg :) vagy egy KOCKÁT ( 3D-s alakzatot! ) figyelnék, ha oda belép akkor állitja át és ha onnan KILÉP ( fontos hogy kilép és nem kivül van ! ) akkor meg külsõ idõjárásra :)
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal