GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: dexi - 2011. december 15. - 22:06:49

Cím: if(inputtext == dini_Int(fajl, "Jelszo")) másképp?
Írta: dexi - 2011. december 15. - 22:06:49
[pawn]if(inputtext == dini_Int(fajl, \"Jelszo\"))[/pawn]
(Dialognál)Erre a hiba:
error 033: array must be indexed (variable \"inputtext\")

 
hogy tudom megoldani?
Cím: if(inputtext == dini_Int(fajl, "Jelszo")) másképp?
Írta: g_szColumnData - 2011. december 15. - 22:10:29
Valójában.
[pawn]
if( strcmp( dini_Get( fajl, \"Jelszo\"), inputtext ) )
[/pawn]
Cím: if(inputtext == dini_Int(fajl, "Jelszo")) másképp?
Írta: kurta999 - 2011. december 15. - 22:10:33
[pawn]if(strval(inputtext) == dini_Int(fajl, \"Jelszo\"))[/pawn]
E: Gyorsabb voltál, amúgy jelen esetben ha udb_hash-et használ ( Legalábbis én azt vettem ki belõle, mivel számként olvassa be ), akkor a jelszó az szám. Ebben az esetben ez a megoldás a jó.
De ha stringként van mentve, akkor Norbi megoldása a helyes.
Lehet én látom rosszul, de nem így kéne? ( Most azt akarja szerintem ellenõrizni, hogy mikor helyes a jelszó, nempedig amikor nem az :D )
[pawn]
if( !strcmp( dini_Get( fajl, \"Jelszo\"), inputtext ) )
[/pawn]
Cím: if(inputtext == dini_Int(fajl, "Jelszo")) másképp?
Írta: g_szColumnData - 2011. december 15. - 22:24:17
Van több fajta dini függvénykönyvtár, de legjobban a Dini 1.6-ot ismerem és nem használ titkosítást.
 
Idézetet írta: kurta999 date=1323983433\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"14297\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lehet én látom rosszul, de nem így kéne? ( Most azt akarja szerintem ellenõrizni, hogy mikor helyes a jelszó, nempedig amikor nem az :D )
 
Nem illesztette be a teljes kódot, így csak egy mintát tudtam nyújtani.
Cím: if(inputtext == dini_Int(fajl, "Jelszo")) másképp?
Írta: dexi - 2011. december 16. - 07:30:01
hogy tiszta legyen:
[pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   /////////////////////////
   pontok = GetPlayerScore(playerid);
   penz = GetPlayerMoney(playerid);
   admin = IsPlayerDAdmin[playerid];
   GetPlayerName(playerid, nev, sizeof( nev ));
   format(fajl,   sizeof (fajl),   \"%s.ini\", nev);
   format(fajl2,  sizeof (fajl2),  \"%d\", pontok);
   format(fajl3,  sizeof (fajl3),  \"%d\", penz);
   ////////////////////////////
if(dialogid == 1001)
{
if(response)
{
dini_Create(fajl); // Létrehozzá a Fájlt a játékos nevével!!!
dini_IntSet(fajl,\"Pontok\",pontok); // Beállítja. Pontok = [szám]
dini_IntSet(fajl,\"Penz\",penz); //Beállítja. Pontok = [szám]
dini_IntSet(fajl,\"Admin\",admin); //Beállítja. Admin = 1/0
dini_Set(fajl,\"Jelszo\",inputtext); //Beállítja. Jelszó = [betük,string]
SendClientMessage(playerid, green,\"Sikeresen regisztráltál a szerverre!\");
}
}
if(dialogid == 1002)
{
if(response)
{
if(!strcmp(dini_Get( fajl, \"Jelszo\"), inputtext ) )
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(fajl,\"Pontok\"));
SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(fajl,\"Penz\"));
IsPlayerDAdmin[playerid] = dini_Int(fajl,\"Admin\");
SendClientMessage(playerid, green,\"Profilod betöltve.\");
return 1;
}
}
else SendClientMessage(playerid,red,\"Nem léptél be.\");
}
else
SendClientMessage(playerid,red,\"Hibás jelszó! Próbáld mégegyszer!\");
ShowPlayerDialog(playerid,1002,DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\",\"\\nÍrd be a jelszavad!\",\"Elfogad\",\"Mégsem\");
return 1;
}[/pawn]