Üdv a mute parancsomat próbáltam átírni idõre, de sajnso nem jött össze, így most ide fordulok, hogy le-e tudnátok nekem írni, hogy mit kell írjak az FS-be pl.: milyen forward-ot vagy valamit. Itt a jelenlegi némítás és feloldás parancsa:
CMD:mute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
new tmp[50], player1, string[128];
//------------------------------------------------------------------
if(sscanf(params, \"uS()[50]\", player1, tmp)) return
SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /mute [iD] [indok]\") &&
SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Lenémíthatod vele a játékost.\");
//------------------------------------------------------------------
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) )
{
//--------------------------------------------------------------
if(AccInfo[player1][pVip] == 8 && !IsPlayerAdmin(playerid)) return
SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nem némíthatod le ezt a játékost.!\");
//--------------------------------------------------------------
if(AccInfo[player1][Muted] == 0)
{
SendCommandToAdmins(playerid,\"Mute\");
//----------------------------------------------------------
ASts[playerid][Muted] += 1;
//----------------------------------------------------------
PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
AccInfo[player1][Muted] = 1;
AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
if(!strlen(tmp))
{
format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Nincs meghatározva indok! |\",PlayerName2(playerid));
SendClientMessage(player1,blue,string);
format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t |\", PlayerName2(player1));
return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
}
else
{
format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Indok: %s |\",PlayerName2(playerid),tmp);
SendClientMessage(player1,blue,string);
format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t | Indok: %s |\",PlayerName2(player1),tmp);
return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
}
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos már le van némítva.\");
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
CMD:unmute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
new player1, string[128];
//------------------------------------------------------------------
if(sscanf(params, \"u\", player1)) return
SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /unmute [iD]\") &&
SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Feloldja a játékos némítását.\");
//------------------------------------------------------------------
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
{
if(AccInfo[player1][Muted] == 1)
{
SendCommandToAdmins(playerid,\"Unmute\");
//----------------------------------------------------------
PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
AccInfo[player1][Muted] = 0;
AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
format(string, 128, \"| Feloldotta a némításod %s |\",PlayerName2(playerid));
SendClientMessage(player1,blue,string);
format(string, 128, \"| Feloldottad %s némítását. |\", PlayerName2(player1));
SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
//----------------------------------------------------------
return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs lenémítva!\");
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
Üdv a mute parancsomat próbáltam átírni idõre, de sajnso nem jött össze, így most ide fordulok, hogy le-e tudnátok nekem írni, hogy mit kell írjak az FS-be pl.: milyen forward-ot vagy valamit. Itt a jelenlegi némítás és feloldás parancsa:
CMD:mute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
new tmp[50], player1, string[128];
//------------------------------------------------------------------
if(sscanf(params, \"uS()[50]\", player1, tmp)) return
SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /mute [iD] [indok]\") &&
SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Lenémíthatod vele a játékost.\");
//------------------------------------------------------------------
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) )
{
//--------------------------------------------------------------
if(AccInfo[player1][pVip] == 8 && !IsPlayerAdmin(playerid)) return
SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nem némíthatod le ezt a játékost.!\");
//--------------------------------------------------------------
if(AccInfo[player1][Muted] == 0)
{
SendCommandToAdmins(playerid,\"Mute\");
//----------------------------------------------------------
ASts[playerid][Muted] += 1;
//----------------------------------------------------------
PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
AccInfo[player1][Muted] = 1;
AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
if(!strlen(tmp))
{
format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Nincs meghatározva indok! |\",PlayerName2(playerid));
SendClientMessage(player1,blue,string);
format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t |\", PlayerName2(player1));
return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
}
else
{
format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Indok: %s |\",PlayerName2(playerid),tmp);
SendClientMessage(player1,blue,string);
format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t | Indok: %s |\",PlayerName2(player1),tmp);
return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
}
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos már le van némítva.\");
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
CMD:unmute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
new player1, string[128];
//------------------------------------------------------------------
if(sscanf(params, \"u\", player1)) return
SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /unmute [iD]\") &&
SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Feloldja a játékos némítását.\");
//------------------------------------------------------------------
if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
{
if(AccInfo[player1][Muted] == 1)
{
SendCommandToAdmins(playerid,\"Unmute\");
//----------------------------------------------------------
PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
AccInfo[player1][Muted] = 0;
AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
format(string, 128, \"| Feloldotta a némításod %s |\",PlayerName2(playerid));
SendClientMessage(player1,blue,string);
format(string, 128, \"| Feloldottad %s némítását. |\", PlayerName2(player1));
SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
//----------------------------------------------------------
return 1;
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs lenémítva!\");
}
else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]