Szerző Téma: Ídõre némítás  (Megtekintve 778 alkalommal)

Ídõre némítás
« Dátum: 2014. április 19. - 13:21:38 »
0 Show voters
Üdv a mute parancsomat próbáltam átírni idõre, de sajnso nem jött össze, így most ide fordulok, hogy le-e tudnátok nekem írni, hogy mit kell írjak az FS-be pl.: milyen forward-ot vagy valamit. Itt a jelenlegi némítás és feloldás parancsa:
CMD:mute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
    new tmp[50], player1, string[128];
   //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"uS()[50]\", player1, tmp)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /mute [iD] [indok]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Lenémíthatod vele a játékost.\");
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) )
    {
        //--------------------------------------------------------------
        if(AccInfo[player1][pVip] == 8 && !IsPlayerAdmin(playerid)) return
        SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nem némíthatod le ezt a játékost.!\");
      //--------------------------------------------------------------
        if(AccInfo[player1][Muted] == 0)
        {
         SendCommandToAdmins(playerid,\"Mute\");
         //----------------------------------------------------------
         ASts[playerid][Muted] += 1;
         //----------------------------------------------------------
         PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
         AccInfo[player1][Muted] = 1;
         AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
         if(!strlen(tmp))
         {
            format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Nincs meghatározva indok! |\",PlayerName2(playerid));
            SendClientMessage(player1,blue,string);
            format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t |\", PlayerName2(player1));
            return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         }
         else
         {
            format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Indok: %s |\",PlayerName2(playerid),tmp);
            SendClientMessage(player1,blue,string);
            format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t | Indok: %s |\",PlayerName2(player1),tmp);
            return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         }
      }
      else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos már le van némítva.\");
   }
   else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
CMD:unmute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
    new player1, string[128];
    //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"u\", player1)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /unmute [iD]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Feloldja a játékos némítását.\");
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
    {
        if(AccInfo[player1][Muted] == 1)
       {
           SendCommandToAdmins(playerid,\"Unmute\");
           //----------------------------------------------------------
         PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
         AccInfo[player1][Muted] = 0;
         AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
         format(string, 128, \"| Feloldotta a némításod %s |\",PlayerName2(playerid));
         SendClientMessage(player1,blue,string);
         format(string, 128, \"| Feloldottad %s némítását. |\", PlayerName2(player1));
         SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         //----------------------------------------------------------
         return 1;
      }
      else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs lenémítva!\");
   }
   else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 19. - 13:38:35 írta Dfoglalo »

Ídõre némítás
« Válasz #1 Dátum: 2014. április 27. - 06:08:53 »
0 Show voters
A mute részre ahol kapja a szöveget hogy némítva lett és eltiltotta a chattõl, az a 2 közé tegyél egy timert, és amikor a timer lefut akkor kap unmutet, azaz ami az unmute alatt van (kap egy szöveget és továbbá tud írni a chatbe), azt rakd a timerbe. Tehát amikor lefut a timer akkor kapja azokat a parancsokat a szerver és azt teszi..
Energetic

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Ídõre némítás
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 24. - 14:47:38 »
0 Show voters
[mod]Témát zártam! Ha mégsem oldódott meg a problémád, kérlek jelezd PÜ-be, és megnyitom a témát![/mod]

Ídõre némítás
« Válasz #3 Dátum: 2014. április 19. - 13:21:38 »
0 Show voters
Üdv a mute parancsomat próbáltam átírni idõre, de sajnso nem jött össze, így most ide fordulok, hogy le-e tudnátok nekem írni, hogy mit kell írjak az FS-be pl.: milyen forward-ot vagy valamit. Itt a jelenlegi némítás és feloldás parancsa:
CMD:mute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
    new tmp[50], player1, string[128];
   //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"uS()[50]\", player1, tmp)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /mute [iD] [indok]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Lenémíthatod vele a játékost.\");
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]) )
    {
        //--------------------------------------------------------------
        if(AccInfo[player1][pVip] == 8 && !IsPlayerAdmin(playerid)) return
        SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nem némíthatod le ezt a játékost.!\");
      //--------------------------------------------------------------
        if(AccInfo[player1][Muted] == 0)
        {
         SendCommandToAdmins(playerid,\"Mute\");
         //----------------------------------------------------------
         ASts[playerid][Muted] += 1;
         //----------------------------------------------------------
         PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
         AccInfo[player1][Muted] = 1;
         AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
         if(!strlen(tmp))
         {
            format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Nincs meghatározva indok! |\",PlayerName2(playerid));
            SendClientMessage(player1,blue,string);
            format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t |\", PlayerName2(player1));
            return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         }
         else
         {
            format(string, 128,\"| Adminisztrátor %s lenémított téged! | Indok: %s |\",PlayerName2(playerid),tmp);
            SendClientMessage(player1,blue,string);
            format(string, 128,\"| Lenémítottad %s-t | Indok: %s |\",PlayerName2(player1),tmp);
            return SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         }
      }
      else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos már le van némítva.\");
   }
   else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}
//++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
CMD:unmute(playerid,params[])
{
if(AccInfo[playerid][LoggedIn] == 1)
{
if(AccInfo[playerid][Level] >= 2)
{
    new player1, string[128];
    //------------------------------------------------------------------
    if(sscanf(params, \"u\", player1)) return
   SendClientMessage(playerid, LIGHTBLUE2, \"Használat: /unmute [iD]\") &&
   SendClientMessage(playerid, orange, \"Funkció: Feloldja a játékos némítását.\");
   //------------------------------------------------------------------
    if(IsPlayerConnected(player1) && player1 != INVALID_PLAYER_ID && (AccInfo[player1][Level] != ServerInfo[MaxAdminLevel]))
    {
        if(AccInfo[player1][Muted] == 1)
       {
           SendCommandToAdmins(playerid,\"Unmute\");
           //----------------------------------------------------------
         PlayerPlaySound(player1,1057,0.0,0.0,0.0);
         AccInfo[player1][Muted] = 0;
         AccInfo[player1][MuteWarnings] = 0;
         format(string, 128, \"| Feloldotta a némításod %s |\",PlayerName2(playerid));
         SendClientMessage(player1,blue,string);
         format(string, 128, \"| Feloldottad %s némítását. |\", PlayerName2(player1));
         SendClientMessage(playerid,BlueMsg,string);
         //----------------------------------------------------------
         return 1;
      }
      else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: A játékos nincs lenémítva!\");
   }
   else return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Legalább 2-es szintû adminnak kellne lenned ennek a parancsnak a használatához!\");
}
else return ErrorMessages(playerid, 1);
}
else return SendClientMessage(playerid,red,\"Hiba: Be kell jelentkezned a parancs használatához.\");
}

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. április 19. - 13:38:35 írta Dfoglalo »

Ídõre némítás
« Válasz #4 Dátum: 2014. április 27. - 06:08:53 »
0 Show voters
A mute részre ahol kapja a szöveget hogy némítva lett és eltiltotta a chattõl, az a 2 közé tegyél egy timert, és amikor a timer lefut akkor kap unmutet, azaz ami az unmute alatt van (kap egy szöveget és továbbá tud írni a chatbe), azt rakd a timerbe. Tehát amikor lefut a timer akkor kapja azokat a parancsokat a szerver és azt teszi..
Energetic

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Ídõre némítás
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 24. - 14:47:38 »
0 Show voters
[mod]Témát zártam! Ha mégsem oldódott meg a problémád, kérlek jelezd PÜ-be, és megnyitom a témát![/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal