Egyszerû. Nem tudom, mikor indul a timer, de ha parancsra, akkor létre hozod az értéket (habár nálad már nyilván meg van adva, nálam az Ertek változó lesz a te bizonyos értéked:
new Ertek = 35; // Beállítod, mennyirõl induljon, pl. 35-rõl
A parancs alá beírod:
SetTimerEx(\"Ertek15mpstimercuccosdi\", 15000, true, \"i\", playerid); // Ertek15mpstimercuccosdi, azaz a timer neve - 15000 ezredmásodperc, azaz 15 másodperc - true, azaz igaz, azaz ismétlõdik - playerid, azaz csak arra a játékosra lesz hatással
Valahová a módba (pl. a mód végére) pedig megadod, mit tegyen a timer:
forward Ertek15mpstimercuccosdi(playerid);
public Ertek15mpstimercuccosdi(playerid)
{
Ertek++; // 15 másodpercenként hozzáad egyet az értékhez
new string[64]; // Létrehozza a string változót
format(string, sizeof(string), \"Az érték nõtt egyel! Új érték: %d\", Ertek); // Kiírja az értéket
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 0); // GameText formájában a játékos számára 3 másodpercig, 0. GameText stílusban.
Ebbõl biztosan ki tudsz indulni :)
Még annyi kéne, hogy kiírja hogy jelenleg mennyinél tart.
Kiírja ;)
format(string, sizeof(string), \"Az érték nõtt egyel! Új érték: %d\", Ertek);
GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 0);
[/quote]
Tehát 15/ xy másodperc, és mindig számoljon.
[/quote]
Akkor azt akarod, hogy 15-ig számoljon el 15 másodpercenként, vagy mi?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. június 23. - 12:15:43 )
[/quote]
Ajaj, dumpla komi :D Ott van a Módosítás gomb is :P
Jah és ha nem csak 1-et akarok hozzáadni, hanem többet?
Mert
Ertek+800
-nál ezt írja: warning 215: expression has no effect
[/quote]
Így kell:
Ertek += 800;