-
Üdv
Szeretném megoldani valahogy, hogy -mindenféleképpen DINIvel- időleges bant lehessen adni.
Hogy tudom ezt legegyszerűbben megoldani?
Ha több módot felsoroltok az sem baj :D
-
:google1:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=267755
3. HSZ
-
:google1:
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=267755
3. HSZ
Az a gond, hogyha egyik napról átesik a másikra a ban ideje akkor már buggos lesz.. :(
-
BlockIpAddress(127.0.0.1, 60000); // Tiltás 1 percre
Wiki link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/BlockIpAddress
-
BlockIpAddress(127.0.0.1, 60000); // Tiltás 1 percre
Wiki link: http://wiki.sa-mp.com/wiki/BlockIpAddress
Az a gond hogy nem IP banra gondolok, csak KarakterBan-ra.
-
Akkor valóban mentened kell és ha dinivel, hát dinivel...:
Bannoláskor lekéred az időt, hozzáadsz annyi időt, amennyire bannolni szeretnéd az illetőt és elmented azt a dátumot. Majd csatlakozáskor ellenőrzöd, hogy a lementett dátum kisebb/nagyobb/egyenlő a csatlakozáskor lekért idővel.
||
Lemented a bann dátumát és annak időtartamát, majd csatlakozáskor ellenőrzöd, hogy a csatlakozáskor lekérd idő mennyivel van később, mint a lementett időpont és azt, hogy az kisebb/nagyobb/egyenlő e az időtartammal
Javasolt a bann időtartamát másodpercekben számolni és unix időt használni.
-
Akkor valóban mentened kell és ha dinivel, hát dinivel...:
Bannoláskor lekéred az időt, hozzáadsz annyi időt, amennyire bannolni szeretnéd az illetőt és elmented azt a dátumot. Majd csatlakozáskor ellenőrzöd, hogy a lementett dátum kisebb/nagyobb/egyenlő a csatlakozáskor lekért idővel.
||
Lemented a bann dátumát és annak időtartamát, majd csatlakozáskor ellenőrzöd, hogy a csatlakozáskor lekérd idő mennyivel van később, mint a lementett időpont és azt, hogy az kisebb/nagyobb/egyenlő e az időtartammal
Javasolt a bann időtartamát másodpercekben számolni és unix időt használni.
Éss esetleg az, hogy bannoláskor létrehozok egy fájt amibe beleírom hogy mennyire van bannolva, és azt a szerver minden percben minuszolja egyből, az mennyire lenne jó?
-
Semennyire.
- Felesleges erőforrás pazarlás, igen gyakran ismételve
- Ha a szerver nem megy, bebuktad
- Ha a szerver megy is, nem feltétlenül lesz pontos az eredmény
Az egyik legegyszerűbb megoldás az, amit írtam; megnézed a bann végét jelző lementett időt és a csatlakozási időt és ha utóbbi nagyobb, akkor lejárt a bann, nincs bannolva a játékos. Tehát bannoláskor jelenlegi idő + időtartam másodpercben, csatlakozáskor pedig jenlegi idő lekérdezése és ellenőrzése. Unix idővel, továbbra is.