-
Hali!
enum TLocation
{
Id,
Float:LocX, // The X-position of the location
Float:LocY, // The Y-position of the location
Float:LocZ // The Z-position of the location
}
new ALocations[][TLocation] =
{
{ 0,-1192.30005, -1060.40002, 128.2}, ..... };
Hogy lehetne ID szerint betölteni a coordinátákat?
new Id,Float:x,Float:y,Float:z;
ALocations[TLocation][LocX] = x;
ALocations[TLocation][LocY] = y;
ALocations[TLocation][LocZ] = z;
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new vehiclemodel = GetVehicleModel( vehicleid );
if (vehiclemodel == 531)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,-1192.30005, -1060.40002, 128.2))
{ if(rakott[0] == 0) { rakott[0] = 1; buza[0] = CreateObject(855, -1192.30005, -1060.40002, 128.2, 0, 0, 0); fizu +=200;}}
-
hát úgy mented a fájlba hogy eltárolod az ID-t is
0,x,y,z
1,x,y,z
3,x,y,z
6,x,y,z
...
és amikor betöltöd akkor az 1. adatot ID-ként kezeled...
így érted a kérdést?
enum TLocation
{
Id,
Float:LocX, // The X-position of the location
Float:LocY, // The Y-position of the location
Float:LocZ // The Z-position of the location
}
itt az \"Id\" mit takar?
ALocations[TLocation][LocX] = x;
ALocations[TLocation][LocY] = y;
ALocations[TLocation][LocZ] = z;
{
TLocation? oda egy index-et kéne adnom és nem az enum nevét :) és miért van { utána?
konkrétan mit akarsz megoldani ezzel a kóddal? mert én nem látom :)
-
Az Id az az ID amire te gondolsz: 1, x, y, z 3, x, y, z stb.
Ugyanolyan objecteket betolteni, ha gondolod teamvieweren megmutatom.
-
ha csak ezt a 3 adatot akarod eltárolni akkor nem kell enum
new Float:Positions[5][3];
ADATBEOLVASÁS beolvasottszoveg tömbbe
//
new ID,Float:PosX,Float:PosY,Float:PosZ;
if(!sscanf(beolvasottszoveg,\"sfff\",ID,PosX,PosY,PosZ))
{
Position[iD][0] = PosX;
Position[iD][1] = PosY;
Position[iD][2] = PosZ;
}
Fájl tartalma:
0,0.0,0.2,0.3
1,1.0,1.2,1.3
2,2.0,2.2,2.3
3,3.0,3.2,3.3
4,4.0,4.2,4.3
de am nem muszáj ID-t sem eltárolni...betudod tölteni úgyis hogy 1 változó értékét növeled amikor bejárod az adatokat...és annak a változónak az értékére hivatkozol IDként
Position[PosX] = x;
Position[PosY] = y;
Position[PosZ] = z;