Szerző Téma: Actor kéréds  (Megtekintve 1208 alkalommal)

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Actor kéréds
« Dátum: 2017. július 20. - 16:48:22 »
0 Show voters
Üdv!
 
Valaki nem tudja, miért nem játszódik le ez?
 

public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
   new Float:health;
   GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
   SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}

 
így hozom létre az aktort
 

CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}


new actor;

 
Sehol nincs semmi több réssze, és nem akar működni. Nincs error stb.. egyedül a damage része nem akar lefutni.
 
 

Nem elérhető wRt

Actor kéréds
« Válasz #1 Dátum: 2017. július 20. - 18:55:55 »
0 Show voters
Nekem tökéletesen lefut ugyanez egy üres és egy nem üres móddal is, filterszkript formájában, biztos nincs semmi más? 

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Actor kéréds
« Válasz #2 Dátum: 2017. július 20. - 18:57:49 »
0 Show voters
Idézetet írta: wRt date=1500569755


   
      Nekem tökéletesen lefut ugyanez egy üres és egy nem üres móddal is, filterszkript formájában, biztos nincs semmi más? 
   


Full üres módba raktam bele így ahogy van h tesztelgessem, valamint nem használok filtereket.
 
 
 

//inlcude
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf>
#include <streamer>
//define színkódok
#define feher 0xFFFFFFAA
//amiket amiket küldtem és ennyi...

 
a samp verzió meg a legfrissebb amit letöltöttem sa-mp.com (ról)
 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 20. - 19:14:36 írta kos »

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Actor kéréds
« Válasz #3 Dátum: 2017. július 20. - 19:37:32 »
0 Show voters
wrt
 
Üres módban küld már el ezt, ahogya próbáltad, és megnézem abban jól lefut e, ha igen lehet tudom mi lesz a baj.

Nem elérhető wRt

Actor kéréds
« Válasz #4 Dátum: 2017. július 20. - 21:16:24 »
0 Show voters

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
main()
{
}
public OnGameModeInit()
{
       DisableInteriorEnterExits();
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
   new Float:health;
   GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
   SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}
new actor;
CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}

 
Teljesen üres mód, és nálam továbbra is működik, ilyen formában is, és nem csak filterszkript formájában.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Actor kéréds
« Válasz #5 Dátum: 2017. július 20. - 22:02:15 »
0 Show voters
Idézetet írta: wRt date=1500578184


   

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <fixchars>
main()
{
}
public OnGameModeInit()
{
       DisableInteriorEnterExits();
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
   return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}
public OnPlayerGiveDamageActor(playerid, damaged_actorid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
new string[128], attacker[MAX_PLAYER_NAME];
new weaponname[24];
GetPlayerName(playerid, attacker, sizeof (attacker));
GetWeaponName(weaponid, weaponname, sizeof (weaponname));
format(string, sizeof(string), \"%s has made %.0f damage to actor id %d, weapon: %s\", attacker, amount, damaged_actorid, weaponname);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);
if(!IsActorInvulnerable(damaged_actorid)) //Check if actor is vulnerable
{
   new Float:health;
   GetActorHealth(damaged_actorid, health); //Get current health
   SetActorHealth(damaged_actorid, health-amount); //Apply damage, set new health
}
return 1;
}
new actor;
CMD:actor(playerid,params[])
{
new Float:pos[3];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]);
actor = CreateActor(15, pos[0] + 1, pos[1] + 1, pos[2], 0.0);
SetActorVirtualWorld(actor, 0);
SetActorInvulnerable(actor, 0);
SetActorHealth(actor, 100.0);
GivePlayerWeapon(playerid, WEAPON_M4, 500);
return 1;
}

   
      Teljesen üres mód, és nálam továbbra is működik, ilyen formában is, és nem csak filterszkript formájában.
   


Rendben köszönöm, beraktam és sajnos nem jó, vszeg a korábbi \"Ultraliszk\" scriptem bebaszta a sampot azt bugol egyes funkciókban.
 
Rendszereket írok és közben más módokban lehetséges bug scriptet írok hozzá és néha kicsit szétszedi a játékot meg a sampot is ...
 
Valószínűleg megint csak újra kell tennem akkor a samp-ot 

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Actor kéréds
« Válasz #6 Dátum: 2017. július 22. - 17:48:23 »
+1 Show voters
Most már működik! Csak újra kellet tennem 

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Actor kéréds
« Válasz #7 Dátum: 2017. július 24. - 20:19:54 »
0 Show voters
Basszus, meg van a problémája a damage érzékelésnek.... Nem a korábbi scriptek okozták, hiába tettem újra... a rohadt sscanf streamer okozza....
 
amint beolvasom az sscanf streamer plugint.... nem működik a damage rendszere az actornak.. mi az oka ennek??? VALKI ÖTLET? 
 
 
 
Megoldva XD aki streamer-t használ a módjában annak az összes actor parancsa megváltozik DYNAMIC-ra
« Utoljára szerkesztve: 2017. július 24. - 22:23:21 írta kos »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal