Üdv!
A kérdésem következő, a régi ZCMD-ben ugye az ékezetes megoldásom a zcmd.inc be raktam.
funcname[pos-1] = replaceaccent(funcname[pos-1]);
Na most, az új I_ZCMD-ben módosítani kellene ezt. Hogyan kéne átírnom ezt?
valamint, ha jól sejtem az újban ide kellene rakni ezt a módosítást, de ha nem azt is megköszönöm h hova kéne.
pos = strlen(cmdtext);
// ezek közé raknám de ha nem ide kellene a modosított parancsot írjátok le h hova rakjam akkor
funcname[pos] = replaceaccent(funcname[pos]);
Nekem így sikerült:
/*******************************************************************************************************************************
Improved ZCMD (iZCMD)
This include is just a re-make of the ZCMD Command Processor ( V0.3.1 31/10/2009) originnaly developed by Zeex.
Version: 0.2.3.0 (August 1st 2016)
GitHub Link: https://github.com/YashasSamaga/I-ZCMD
Credits:
Zeex for ZCMD (the very idea of making publics for each command was introduced by Zeex in ZCMD)
Yashas
Rolux - Accent
*******************************************************************************************************************************/
#if defined _I_ZCMD_INCLUDED
#endinput
#endif
#define _I_ZCMD_INCLUDED
#define _I_ZCMD_INCLUDED_V0_2_3_0_
/******************************************************************************************************************************/
#define MAX_CLIENT_MSG_LENGTH (144)
#define MAX_FUNC_NAME (32)
#define COMMAND:%1(%2) \\
forward cmd_%1(%2); \\
public cmd_%1(%2)
#define CMD:%1(%2) \\
COMMAND:%1(%2)
#define command(%1,%2,%3) \\
COMMAND:%1(%2, %3)
#define cmd(%1,%2,%3) \\
COMMAND:%1(%2, %3)
#define CMD_SUCCESS 1
#define CMD_FAILURE 0
#if !defined isnull
#define isnull(%1) ((!(%1[0])) || (((%1[0]) == \'\\1\') && (!(%1[1]))))
#endif
/******************************************************************************************************************************/
#if defined OnPlayerCommandReceived
forward OnPlayerCommandReceived(playerid,cmdtext[]);
#endif
#if defined OnPlayerCommandPerformed
forward OnPlayerCommandPerformed(playerid,cmdtext[], success);
#endif
/******************************************************************************************************************************/
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
new c_str[MAX_CLIENT_MSG_LENGTH-1];
format(c_str,sizeof(c_str)-1,\"%s\",StringFix(cmdtext));
#if defined OnPlayerCommandReceived
if(!OnPlayerCommandReceived(playerid, c_str)) return 1;
#endif
static funcname[MAX_CLIENT_MSG_LENGTH] = \"cmd_\";
#if defined IZCMD_ENABLE_CASE_SENSITIVITY
static pos;
if