GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: mcdcadam - 2011. augusztus 08. - 21:08:43

Cím: HUN/ENG
Írta: mcdcadam - 2011. augusztus 08. - 21:08:43
Szewasztok!
Hogy lehetne megcsinálni hogy mikor valaki feljön a szerverre még skin választáss elött kijön egy dialog és ki kell választani hogy Magyar vagy Angol legyen..
Ezt hogyan tudom megcsinálni?
Kérlek segítsetek
Cím: HUN/ENG
Írta: instant - 2011. augusztus 08. - 22:16:26
változoval kel meg csatlakozáskor 1 dialogot amibe magyar vagy angol nyelvet válaszon
Cím: HUN/ENG
Írta: mcdcadam - 2011. augusztus 08. - 22:24:43
megtudnád írni mert nem nagyon értek hozzá :(  :angel:
Cím: HUN/ENG
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 08. - 22:45:11
Ajánlom >>ezt<<. Ezzel az include-val könnyû kezelni a több nyelvet. Tedd az include fájlt a pawno/include mappádba, a módod tetejérte pedig:
[pawn]#include <MultiLanguage>[/pawn]
A többit már rádbízom ;)
Cím: HUN/ENG
Írta: mcdcadam - 2011. augusztus 09. - 14:06:12
ööö..bocsi én olyanra gondoltam hogy mikor feljön akk dialogba kell nyelvet választani  :-X
Cím: HUN/ENG
Írta: Norby - 2011. augusztus 09. - 14:13:03
OnPlayerConnectnél létrehozol egy dialogot és az bejön és a Dialogba beleirod hogy Magyar És Angol ha Mondjuk ráment a Magyar ra akkor mondjuk ki ijra az összes játékosnak hogy Valaki Csatlakozott a szerora (Magyar) ennyi lenne :)
Cím: HUN/ENG
Írta: mcdcadam - 2011. augusztus 09. - 14:31:32
de öö.. nem vok valami profi
megtudnád nekem írni ? :angel: *.*
Cím: HUN/ENG
Írta: Csabesz - 2011. augusztus 09. - 14:39:30
Attól hogy kiválasztja hogy angol legyen még nem fogja lefordítani neked a szerver, minden marad ugyan úgy, mint volt.
Cím: HUN/ENG
Írta: mcdcadam - 2011. augusztus 09. - 14:43:18
Mind1 Köszi a segítséget
Cím: HUN/ENG
Írta: Norby - 2011. augusztus 09. - 14:46:22
Idézetet írta: Roni date=1312893570\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10285\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Attól hogy kiválasztja hogy angol legyen még nem fogja lefordítani neked a szerver, minden marad ugyan úgy, mint volt.
 
Jah attól nem forditja le de azt attól még meglehet csinálni hogy Ki irja az összes játékosnak hogy
Valaki Csatlakozott a szerverhez (Magyar) Vagy ha az English re megy akkor pedig Valaki Csatlakozottt a szerverhez (English)
:)
Cím: HUN/ENG
Írta: Armani - 2011. augusztus 09. - 15:47:55
Ha jól emlékszem ebben van hasonló http://sampforum.hu/index.php?topic=3975.0
kiszeded és berakod a tiedbe
Cím: HUN/ENG
Írta: Kovacs_Bela - 2011. augusztus 09. - 18:06:47
Off:
Na jó lépjünk túl ezen a 250-en :) Ezennel egy szééép rangra lépek :)
On:
Meg lehet csinálni MultiLanguage-val (ajánlom),
Vagy létrehozol egy tömböt pl.:
[pawn]new Nyelv[MAX_PLAYERS];[/pawn],
OnPlayerConnectnél létrehozol egy dialogot, kiválaszhatjuk hogy Magyar vagy English.
Ha arra megy hogy magyar, akkor meg mondod neki ( xD ), hogy
[pawn]Nyelv[playerid] = Magyar;[/pawn]
ha megha English, akkor
[pawn]Nyelv[playerid] = English;[/pawn].
És minden kiírásnál lekérded, hogy
[pawn]if(Nyelv == Magyar)
{[/pawn]
Akkor magyarul írod a SendClientMessages szöveget.
Ha megvan bezárod
[pawn]}[/pawn]
Alá:
[pawn]if(Nyelv == English)
{[/pawn]
És ide angolul írod
Ha megvan bezárod
[pawn]}[/pawn]
Remélem segítettem ezzel akarom megoldani énis bár már pársok parancsot megcsináltam, de most pattant ki a fejembõl :D :D
Cím: HUN/ENG
Írta: jana4 - 2011. augusztus 09. - 19:31:04
ScreaM féle alap szkript.

Nincs tesztelve.


Ha máshol akarod használni akkor:

[pawn]if(GetPVarInt(playerid, \"Language\") == NYELVAZONOSÍTÓ) ....[/pawn]
Nyelv azonosítószámok:

          Magyar (0)


          Angol (1)

[pawn]
#include a_samp
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1234, 2, \"{00FF00}Nyelv/{FFFF00}Language\", \"{FFFF00}Magyar {00FF00}(Hungarian)\\n{FFFF00}English (Angol)\", \"Választ\", \"Select\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1234)
{
   if(listitem == 0)
    {
           SetPVarInt(playerid, \"Language\", 0);
           SendClientMessage(playerid, -1, \"{8080FF}Üdv a szerveren!\");
           SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFE000}Nyelved: {00FF00}Magyar\");
       }
       else if(listitem == 1)
       {
           SetPVarInt(playerid, \"Language\", 1);
           SendClientMessage(playerid, -1, \"{8080FF}Welcome to this server!\");
           SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFE000}Your language: {00FF00}English\");
       }
}
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(GetPVarInt(playerid, \"Language\") == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Lespawnoltál.\");
else SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}You spawned.\");
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/help\", cmdtext, true))
{
   if(GetPVarInt(playerid, \"Language\") == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Üdv. {00FF00}Segítség kell? {FF0000}Szólj az adminoknak!\");
   else SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFF00}Hello. {00FF00}Need help? {FF0000}Ask the admins!\");
}
return 0;
}
[/pawn]
Cím: HUN/ENG
Írta: mcdcadam - 2011. augusztus 09. - 20:11:43
Köszönöm a segítséget
megpróbálom felhasználni
ha valami nem megy szólok
Cím: HUN/ENG
Írta: Norby - 2011. augusztus 09. - 21:53:39
Vagy létrehozol egy tömböt pl.:[/quote]
Tömböt ??? Bocs hogy közbe szólok de szerintem elirtad ez nem tömb, hanem egy változó :)
Cím: HUN/ENG
Írta: Csabesz - 2011. augusztus 09. - 22:07:01
WebSite\" post=\"163655\" timestamp=\"1312919619\"]
Vagy létrehozol egy tömböt pl.:[/quote]
Tömböt ??? Bocs hogy közbe szólok de szerintem elirtad ez nem tömb, hanem egy változó :)
 
[/quote]
Ez több, mert van egy adott mérete ( MAX_PLAYERS ).
Ha csak változó lenne, akkor ennyi lenne; Nyelv.
Cím: HUN/ENG
Írta: Kovacs_Bela - 2011. augusztus 09. - 23:33:28
pedig csak tippeltem :D :D :D :D :D
amúgy ha választ kaptál a kérdésedre, mûködik, jó, akkor zárd a témát :)
Cím: HUN/ENG
Írta: Norby - 2011. augusztus 10. - 00:19:49

Ez több, mert van egy adott mérete ( MAX_PLAYERS ).
Ha csak változó lenne, akkor ennyi lenne; Nyelv.
 
[/quote]
Akkor én is rosszul mondtam xD
De amugy igaz Roni :)
Cím: HUN/ENG
Írta: mcdcadam - 2011. augusztus 11. - 11:52:57
meg próbáltam a [R]obo[T] féle dolgot de nem ment
de a másik se :S
[R]obo[T] munkájánál a hiba:
[pawn]C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1917) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1917) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1917) : error 004: function \"OnPlayerEnterCheckpoint\" is not implemented
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1922) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1922) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1922) : error 004: function \"OnPlayerLeaveCheckpoint\" is not implemented
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1927) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1927) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1927) : error 004: function \"OnPlayerEnterRaceCheckpoint\" is not implemented
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1932) : warning 225: unreachable code
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1932) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\stunt_drift.pwn(1932) : error 004: function \"OnPlayerLeaveRaceCheckpoint\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
26 Errors.[/pawn]
Ha megtudjátok nekem oldani  :angel: nagyon örülnék  ;D :)
Cím: HUN/ENG
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 11. - 12:33:17
Nem zártál be egy kapcsot
[pawn]
...
{
...
}[/pawn]