GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Jim Toretto - 2016. Szeptember 30. - 21:06:42

Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: Jim Toretto - 2016. Szeptember 30. - 21:06:42
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne hogy láttam már olyan szervert ahol a hulla object ugyan olyan volt mint amilyen skin azon a játékoson volt aki meghalt. Tehát hogyan lehet azt megoldani hogy ha valaki meghal akkor a hullája ugy nézzen ki mint ahogy ő kinézett? A válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: CMike - 2016. Szeptember 30. - 21:35:33
Már nem foglalkozok a játékkal de a tippem az, hogy vannak ember objectek, ami megegyezik a skin id-vel.
Amikor meghal a player, odacrealsz egy objectet (createobject) és az objectid a skin id legyen.
Ha ez megvan akkor már csak az objext forgatasa marad, ami az x,y,z kordinata remélem tudtam segiteni
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: Jim Toretto - 2016. Szeptember 30. - 22:20:41
Idézetet írta: CMike date=1475264133\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63255\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Már nem foglalkozok a játékkal de a tippem az, hogy vannak ember objectek, ami megegyezik a skin id-vel.
Amikor meghal a player, odacrealsz egy objectet (createobject) és az objectid a skin id legyen.
Ha ez megvan akkor már csak az objext forgatasa marad, ami az x,y,z kordinata remélem tudtam segiteni
 
Megpróbáltam sajnos nem jó úgy nem jelenik meg a skin object
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: zsoolt997 - 2016. Szeptember 30. - 22:47:02
Itt megtalálsz minden információt, ami szükséges neked.  :)
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: CMike - 2016. Október 01. - 05:47:08
Az a baj, hogy actort csak a mód indulasakor lehet csattlakoztatni, szerintem a skines megoldás a jó amit én írtam, úgy rémlik hogy nekem egyszer sikerült lerakni a skint, lehet h createdynamicobjecttel menne, próbáld ki aztán majd irj
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: StanleyW - 2016. Október 01. - 08:03:26
Idézetet írta: CMike date=1475293628\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63255\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a baj, hogy actort csak a mód indulasakor lehet csattlakoztatni, szerintem a skines megoldás a jó amit én írtam, úgy rémlik hogy nekem egyszer sikerült lerakni a skint, lehet h createdynamicobjecttel menne, próbáld ki aztán majd irj
 
?????????
Actort bármikor tudsz létrehozni..
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: 1Mark6 - 2016. Október 01. - 08:32:16
Szerintem ő az Actor szerepére az NPC-t értette :D
Két külön dolog :D
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: zsoolt997 - 2016. Október 01. - 09:04:30
Idézetet írta: CMike date=1475293628\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63255\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az a baj, hogy actort csak a mód indulasakor lehet csattlakoztatni, szerintem a skines megoldás a jó amit én írtam, úgy rémlik hogy nekem egyszer sikerült lerakni a skint, lehet h createdynamicobjecttel menne, próbáld ki aztán majd irj
 
Ezért linkeltem be a hozzátartozó fő funkciót/funkciókat. De itt van a SAMP Wiki Actor kategóriája.
Nézz utána, mielőtt ideírsz.  ;)
Cím: Hulla object létrehozás!
Írta: Jim Toretto - 2016. Október 03. - 13:14:53
Actorral valóban megoldható és sikerült is! Köszönöm szépen a segítségeket! :)