GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: tudvari - 2014. május 18. - 15:54:28

Cím: Hulla bebugol,"ki kell végezni"
Írta: tudvari - 2014. május 18. - 15:54:28
Sziasztok!
Az alábbi buggal találkoztam:
Megöl engem valaki,neki kiírja,hogy megölted,nekem kiírja,hogy megölt.
De ahelyett,hogy respawnolnék az alábbi történik:
-Én úgy látom,hogy 6 hp-val rohangálok(villog a hp),és nem tudok senkit sebezni.
-A gyilkos úgy látja,hogy a hullám ott fekszik,ahol meghaltam,de nem respawnol,és csak akkor halok meg igazán,hogy ha a hullám helyére visszasétálok és belém lõ még párat.
Miért van ez?
Cím: Hulla bebugol,"ki kell végezni"
Írta: KovaNovik - 2014. május 18. - 22:58:22
A fixes.inc, vagy az OnPlayerDeathkor meghívott sok (és/vagy) optimalizálatlan kód okozhatja ezt. Habár, az üres szerveremen is elõfordult ilyen. Server.cfg-ben a lagcompmode nem változtat semmit? Esetleg nincs (fake) desync (0-val visszatérés) OnPlayerDeathnál? Akár közvetetten is. Pl. Egy függvény, amirõl nem gondoltad, hogy 0-val térhet vissza. SpawnPlayerrel ne is próbálkozz, attól beakad (tapasztalat). Esetleg a saját pozíciójára teleportálni, vagy kiolvasztani lehetne? :D
Cím: Hulla bebugol,"ki kell végezni"
Írta: tudvari - 2014. május 18. - 23:09:38
Csak return 1-ek vannak.
Optimalizálatlan kód sok mindent jelenthet,de szerintem nincs sok minden ott,és ekkora problémát nem okozhat.
fixes.inc nincs includeolva.
Cím: Hulla bebugol,"ki kell végezni"
Írta: tudvari - 2014. május 18. - 15:54:28
Sziasztok!
Az alábbi buggal találkoztam:
Megöl engem valaki,neki kiírja,hogy megölted,nekem kiírja,hogy megölt.
De ahelyett,hogy respawnolnék az alábbi történik:
-Én úgy látom,hogy 6 hp-val rohangálok(villog a hp),és nem tudok senkit sebezni.
-A gyilkos úgy látja,hogy a hullám ott fekszik,ahol meghaltam,de nem respawnol,és csak akkor halok meg igazán,hogy ha a hullám helyére visszasétálok és belém lõ még párat.
Miért van ez?
Cím: Hulla bebugol,"ki kell végezni"
Írta: KovaNovik - 2014. május 18. - 22:58:22
A fixes.inc, vagy az OnPlayerDeathkor meghívott sok (és/vagy) optimalizálatlan kód okozhatja ezt. Habár, az üres szerveremen is elõfordult ilyen. Server.cfg-ben a lagcompmode nem változtat semmit? Esetleg nincs (fake) desync (0-val visszatérés) OnPlayerDeathnál? Akár közvetetten is. Pl. Egy függvény, amirõl nem gondoltad, hogy 0-val térhet vissza. SpawnPlayerrel ne is próbálkozz, attól beakad (tapasztalat). Esetleg a saját pozíciójára teleportálni, vagy kiolvasztani lehetne? :D
Cím: Hulla bebugol,"ki kell végezni"
Írta: tudvari - 2014. május 18. - 23:09:38
Csak return 1-ek vannak.
Optimalizálatlan kód sok mindent jelenthet,de szerintem nincs sok minden ott,és ekkora problémát nem okozhat.
fixes.inc nincs includeolva.