Van néhány textdrawom ami nem igazán úgy működik ahogy én akarom
A mod elején:
new Text:Korozes;
new Text:Bank;
new Text:Pont;
new Text:PID;
OnPlayerStatChange alatt, de szerintem nem itt kéne lennie és nem is így kell megoldani de pont ezért kérek segítséget
new text[41];
new wantedlevel;
wantedlevel = GetPlayerWantedLevel(playerid);
Korozes = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Korozes, 255);
TextDrawFont(Korozes, 2);
TextDrawLetterSize(Korozes, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Korozes, -1);
TextDrawSetOutline(Korozes, 1);
TextDrawSetProportional(Korozes, 1);
TextDrawUseBox(Korozes, 1);
TextDrawBoxColor(Korozes, 100);
TextDrawTextSize(Korozes, 637.000000, 1.000000);
format(text, 20, \"Körözéseid: %i\", wantedlevel);
TextDrawSetString(Korozes, text);
Bank = TextDrawCreate(500.000000, 148.500000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Bank, 255);
TextDrawFont(Bank, 2);
TextDrawLetterSize(Bank, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Bank, -1);
TextDrawSetOutline(Bank, 1);
TextDrawSetProportional(Bank, 1);
TextDrawUseBox(Bank, 1);
TextDrawBoxColor(Bank, 100);
TextDrawTextSize(Bank, 637.000000, 8.000000);
format(text, sizeof(text), \"Bankod: %i\", APlayerData[playerid][bankMoney]);
TextDrawSetString(Bank, text);
Pont = TextDrawCreate(500.000000, 163.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Pont, 255);
TextDrawFont(Pont, 2);
TextDrawLetterSize(Pont, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Pont, -1);
TextDrawSetOutline(Pont, 1);
TextDrawSetProportional(Pont, 1);
TextDrawUseBox(Pont, 1);
TextDrawBoxColor(Pont, 100);
TextDrawTextSize(Pont, 637.000000, 0.000000);
format(text, sizeof(text), \"Pontjaid: %i\", GetPlayerScore(playerid));
TextDrawSetString(Pont, text);
PID = TextDrawCreate(500.000000, 177.500000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(PID, 255);
TextDrawFont(PID, 2);
TextDrawLetterSize(PID, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(PID, -1);
TextDrawSetOutline(PID, 1);
TextDrawSetProportional(PID, 1);
TextDrawUseBox(PID, 1);
TextDrawBoxColor(PID, 100);
TextDrawTextSize(PID, 637.000000, 68.000000);
format(text, sizeof(text), \"ID: %i\", playerid);
TextDrawSetString(PID, text);
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
TextDrawShowForPlayer(i, Korozes);
TextDrawShowForPlayer(i, Bank);
TextDrawShowForPlayer(i, Pont);
TextDrawShowForPlayer(i, PID);
TextDrawShowForPlayer(i, szname);
}
}
Az a lényeg azt szeretném hogy úgy változzon a textdraw ahogy változik az illetőnek a pontja, körözési szintje, pénze a bankban, stb., viszont nem változik.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. szeptember 16. - 19:18:13 )
1 lemaradt elnézést.
A mod elején:
new Jatnev;
OnPlayerStateChange alatt:
new jatekosname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, jatekosname, sizeof(jatekosname));
Jatnev = TextDrawCreate(500.000000, 134.000000, \" \");
TextDrawBackgroundColor(Jatnev, 255);
TextDrawFont(Jatnev, 2);
TextDrawLetterSize(Jatnev, 0.230000, 1.100000);
TextDrawColor(Jatnev, -1);
TextDrawSetOutline(Jatnev, 1);
TextDrawSetProportional(Jatnev, 1);
TextDrawUseBox(Jatnev, 1);
TextDrawBoxColor(Jatnev, 100);
TextDrawTextSize(Jatnev, 637.000000, 1.000000);
format(text, 20, \"Név: %s\", jatekosname);
TextDrawSetString(Jatnev, text);