Sziaisztok.Miert floodolja ezt a hibat a host :
[2015/11/10 06:01:22] [debug] #2 0019bffc in public SyncUp () from SGRPG.amx
[2015/11/10 06:01:22] [debug] #1 0019c288 in ?? () from SGRPG.amx
[2015/11/10 06:01:22] [debug] #0 00441c40 in ?? () from SGRPG.amx
[2015/11/10 06:01:22] [debug] AMX backtrace:
[2015/11/10 06:01:22] [debug] Accessing element at index 2976 past array upper bound 7
[2015/11/10 06:01:22] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
[2015/11/10 06:00:21] [debug] #2 0019bffc in public SyncUp () from SGRPG.amx
[2015/11/10 06:00:21] [debug] #1 0019c288 in ?? () from SGRPG.amx
[2015/11/10 06:00:21] [debug] #0 00441c40 in ?? () from SGRPG.amx
[2015/11/10 06:00:21] [debug] AMX backtrace:
[2015/11/10 06:00:21] [debug] Accessing element at index 2902 past array upper bound 7
[2015/11/10 06:00:21] [debug] Run time error 4: \"Array index out of bounds\"
Run time error 4: \"Array index out of bounds\"[/quote]
van egy tömböd, mondjuk 5 cellával: 0-4-ig indexelve ugye, de te mondjuk az 5. vagy a 73. cellára hivatkoznál ami ugye nem létezik!
new tomb[5]; // 0-4
if(tomb[5] == ertek)
if(tomb[73] == ertek)
de lehet te nem számmal hivatkozol hanem egy változóval...
new tomb[5]; // 0-4
new cella = 5;
if(tomb[cella] == ertek)
cella = 73;
if(tomb[cella] == ertek)
vagy esetleg még ciklusnál lehet rosszul írtad a feltételt
new tomb[MAX_PLAYERS];
for(new i; i <= MAX_PLAYERS; i++)
{
if(tomb == ertek)
...
}