Szerző Téma: Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..  (Megtekintve 1458 alkalommal)

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
« Válasz #15 Dátum: 2012. május 21. - 18:09:14 »
0 Show voters
Idézetet írta: zeteni date=1337615669\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Megírom neked és editelem ezt.
 
Rendben köszönöm :)

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
« Válasz #16 Dátum: 2012. május 21. - 18:14:03 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, ID);
return 1;
}

 
Elméletileg jó kell, hogy legyen. A random player specelést nem tudtam megcsinálni, mivel nem vagyok otthon a for ciklus használatában. Remélem így is megfelelõ!

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
« Válasz #17 Dátum: 2012. május 21. - 18:42:55 »
0 Show voters
Idézetet írta: zeteni date=1337616843\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, ID);
return 1;
}

 
Elméletileg jó kell, hogy legyen. A random player specelést nem tudtam megcsinálni, mivel nem vagyok otthon a for ciklus használatában. Remélem így is megfelelõ!
 
Természetesen,Köszönöm ment a +
Még nyitva hagyom hátha valaki automatikus spec meg tudja csinálni :)
És köszi még1szer

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
« Válasz #18 Dátum: 2012. május 21. - 18:46:05 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, random_player());
return 1;
}
stock random_player()
{
new random_player_online_count = 0;
for(new inx; inx < GetMaxPlayers(); inx++)
{
if(IsPlayerConnected(inx))
{
   random_player_online_count++;
}
}
if(random_player_online_count == 0) return INVALID_PLAYER_ID;
new give_me_the_random_player_id = random(count);
return give_me_the_random_player_id;
}

 
Segítséget Cheese nevû embertõl kaptam

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Ha meg hall a player ne spawnoljon egybõl újra..
« Válasz #19 Dátum: 2012. május 21. - 19:18:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: zeteni date=1337618765\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21789\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
public OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"korido\", 300000, false); // a köridõ itt 5 perc
return 1;
}
forward korido(playerid);
public korido(playerid)
{
SpawnPlayer(playerid);
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SetTimer(\"halaltimer\", 300000, false);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Meghaltál! Válaszd ki kit szeretnél nézni!/spec [iD] \");
return 1;
}
forward halaltimer(playerid);
public halaltimer(playerid)
{
return 1;
}
CMD:spec(playerid, params[])
{
new ID;
if(sscanf(params, \"u\", ID)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Használat: /spec [iD/Név] !\");
if(ID == playerid) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Magadat nem specelheted!\");
if(ID == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz ID/Név!\");
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
PlayerSpectatePlayer(playerid, random_player());
return 1;
}
stock random_player()
{
new random_player_online_count = 0;
for(new inx; inx < GetMaxPlayers(); inx++)
{
if(IsPlayerConnected(inx))
{
   random_player_online_count++;
}
}
if(random_player_online_count == 0) return INVALID_PLAYER_ID;
new give_me_the_random_player_id = random(count);
return give_me_the_random_player_id;
}

 
Segítséget Cheese nevû embertõl kaptam
 
Yee így már jobb :) Holnap tesztelem is..ha esetleg lenne valami hiba majd kinyitom újra a témát ment még egy plusz és köszönöm annak aki neked is segített :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal