-
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == Kaszino)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
}
if(pickupid == KaszinoRaktar)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
}
}
Valamiért ha a \"Kaszino\" pickupba megyek semmit nem csinál. De ha a \"KaszinoRaktar\" pickupba megyek akkor elvégzi mind2-t.
-
Megvan az elején hogy
[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;[/pawn]
?? ha nincs meg ezt a mod vagy a script elejére ;)
-
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
A kordinátát nemfelejtetted átirni?
-
A koordináta most tökmind1. Mind2-t elvégzi. És igen beraktam a mod elejére, ennyit még énis tudok : D. Valamiért mind2-t elvégzi a Raktar pickupnál.. a másiknál meg semmit nem csinál..
-
Hát szerintem próbáld meg úgy, hogy nem KaszinoRaktar a második, hanem pl kraktár, de ha úgy sem jó, akkor else if-el csináld:
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == Kaszino)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
}
else if(pickupid == KaszinoRaktar)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
}
}[/pawn]
-
Nem mûködik sehogysem://
-
Öhhhh egyáltalán nem funkcionál az egyik....Viszont megnéztem,és lehet az a gond,hogy egy interior-ba vezet,és valamiért bugol az egyik pickup
-
ha bemásolod az egész scriptet töbre mennék :D
-
[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;
#define ColorBlue 0x0000FFFF
{
if(pickupid == Kaszino)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinóba.\");
}
if(pickupid == KaszinoRaktar)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
}
}
[/pawn]
Kis belenyúlás.. Szín, meg a new elõre, azt kész.
-
Itt a jelenlegi állás ami szerint NEM megy.
#define GREEN 0x099923AA
new kaszino, kraktar;
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == kaszino)
{
SetPlayerInterior(playerid, 17);
SetPlayerPos(playerid, 493.390991,-22.722799,1000.679687);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a klubba.\");
}
else if(pickupid == kraktar)
{
SetPlayerInterior(playerid, 17);
SetPlayerPos(playerid, 501.8089,-11.5884,1000.6797);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a klub hátsóajtaján.\");
}
}
-
[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;
#define ColorBlue 0x0000FFFF
{
if(pickupid == Kaszino)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinóba.\");
}
if(pickupid == KaszinoRaktar)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
}
}
[/pawn]
Kis belenyúlás.. Szín, meg a new elõre, azt kész.
define semin nem változtat az mindegy h be definálod a szín kodot vagy egybõl szín kodot írsz
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 26. - 17:38:03 )
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == Kaszino)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
return 1;
}
if(pickupid == KaszinoRaktar)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
return 1;
}
return 1;
}
Valamiért ha a \"Kaszino\" pickupba megyek semmit nem csinál. De ha a \"KaszinoRaktar\" pickupba megyek akkor elvégzi mind2-t.
[/quote]
így elvileg jó
szerkesztve!
-
skyline\" post=\"204902\" timestamp=\"1324917427\"]
[pawn]new Kaszino;
new KaszinoRaktar;
#define ColorBlue 0x0000FFFF
{
if(pickupid == Kaszino)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinóba.\");
}
if(pickupid == KaszinoRaktar)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, ColorBlue, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
}
}
[/pawn]
Kis belenyúlás.. Szín, meg a new elõre, azt kész.
[/quote]
define semin nem változtat az mindegy h be definálod a szín kodot vagy egybõl szín kodot írsz
[/quote]
Hat lol, nekem ígyis meg. De ám miis a gondja? Nem jeleniti meg, vagy mi?
-
kraktar pickupba belemegyek akkor elvégzi a másik pickup dolgait. a kaszino pickupra pedig semmit sem csinál..
-
nah így már biztos jó :D
[pawn]public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
if(pickupid == Kaszino)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinóba.\");
return 1;
}
if(pickupid == KaszinoRaktar)
{
SetPlayerPos(playerid, 1,2,3);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Beléptél a kaszinó raktárhelységébe.\");
return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]
ha így nem lenne jó töröld ki a KaszinoRaktar meg a Kaszino tól a return 1; et!
-
ugyanaz... Nem tudom mi a para.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. december 26. - 18:00:20 )
Én hülye barom állat..... nem CreatePickup-al hoztam létre-.-\"\"\"\"\"\"\"\"\"\". Bocsánatot kérek mindenkitõl aki azon törte a fejét hogy mi lehet a gond : D