Szerző Téma: Create Piackup segitség!  (Megtekintve 942 alkalommal)

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Create Piackup segitség!
« Dátum: 2013. augusztus 21. - 17:32:17 »
0 Show voters
Sziasztok az lenne a problémám hogy leraktam 2 Pickupot így.
 
CreatePickup(1275, 2, 210.8591,-128.3841,1003.5152, 0);
    CreatePickup(1242, 2, 288.7632,-109.5062,1001.5156, 0);

 
Amikor belemegy:
 
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\");
return 1;
}

 
így van de ez nem jó mert amikor pld a második Pickupba belemegy akkor is az elsõhöz való szöveget hozza ki.
Próbáltam new változókkal de az csak ezt irta :
new pickup1;
new pickup2;
    pickup1 = CreatePickup(1275, 2, 210.8591,-128.3841,1003.5152, 0);
    pickup2 = CreatePickup(1242, 2, 288.7632,-109.5062,1001.5156, 0);
 
Error:C:\\Documents and Settings\\Sajt\\Desktop\\Szerver\\gamemodes\\XYRPG.pwn(1094) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"pickup1\"
C:\\Documents and Settings\\Sajt\\Desktop\\Szerver\\gamemodes\\XYRPG.pwn(1095) : warning 204: symbol is assigned a value that is never used: \"pickup2\"

 
Kérlek segitsetek!
hogy amikor a másodikba megy akkor külön kihozzon neki egy másik Dialogot...

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. augusztus 21. - 17:33:40 )

public OnGameModeInit

 
a pickup1,pickup2 ide irtam alá szóval ne ezt irjátok.

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Create Piackup segitség!
« Válasz #1 Dátum: 2013. augusztus 21. - 17:37:31 »
0 Show voters
Tessék.
 

#include a_samp
new pickup[2];
public OnGameModeInit()
{
       pickup[0] = CreatePickup(1275, 2, 210.8591, -128.3841, 1003.5152, 0);
       pickup[1] = CreatePickup(1242, 2, 288.7632, -109.5062, 1001.5156, 0);
       return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
       DestroyPickup(pickup[0]);
       DestroyPickup(pickup[1]);
       return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
     if(pickupid == pickup[0])
     {
              ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Válassz Ruhat\", \"Öltöny\\nStrand\\nSzabadidõ\\nNõi\\nIng\", \"Rendben\", \"Kilép\");
     }
     else if(pickupid == pickup[1])
    {
          // másik dialog!
    }
    return 1;
}

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Create Piackup segitség!
« Válasz #2 Dátum: 2013. augusztus 21. - 17:48:26 »
0 Show voters
Mostmárcsak 1 valami kellene
ugye 2 pickup van.
Mind a 2-õ dialogos.
1.es dialog.
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
    {
    if(dialogid == DIALOG_0)
            {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 0)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 3);
                            GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 19);
                            GivePlayerMoney(playerid,-5000);
                    }
                    if(listitem == 2)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 7);
                              GivePlayerMoney(playerid,-15000);
                    }
                    if(listitem == 3)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 12);
                              GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 4)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 15);
                              GivePlayerMoney(playerid,-2500);
                    }
            }
            }else{
            SendClientMessage(playerid, 0x00ff55AA, \"Kiléptél a ruhaválasztóbol\");
            }
    return 1;
}

 
És hogy csináljam meg hogy a másodiknak külön legyen??? úgyértem hogy ne az 1-es dialogot hanem egy teljesen másat adjon a második pickuphoz.

Create Piackup segitség!
« Válasz #3 Dátum: 2013. augusztus 21. - 17:55:05 »
0 Show voters
Írd át a ShowDialog-nál az id-t és írd át másikra a dialogot...Vagy nem így gondolod?

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Create Piackup segitség!
« Válasz #4 Dátum: 2013. augusztus 21. - 18:30:33 »
0 Show voters
1.pickuup 1 dialog: Ruha
2.pickup 1.dialog: Fegyver
azaz hogy ne egyforma legyen ha az 1 pickupot felveszem akkor kihozza a ruhas dialogot ha a 2.at veszem fel akkor egy fegyveres dialog.

Create Piackup segitség!
« Válasz #5 Dátum: 2013. augusztus 21. - 19:12:21 »
0 Show voters
De azt is add meg hogy hol hozza ki a dialogot:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(//Ide azt írd hogy mennyi távolságon belül hozza ki a dialogot , //Ide a koordinátákat))

 
És ugye a ShowDialog-ne ugyan az az id-je legyen mind a 2-nek hanem valami más...
És ugye:
 
if(dialogid == //Ide a dialog id-jét)

 
és akkor még 1x-er ugyan ezt a dialogot de másik id-vel és akkor a dialog-ot csináld meg és elv kész is vagy :)

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Create Piackup segitség!
« Válasz #6 Dátum: 2013. augusztus 21. - 19:59:02 »
0 Show voters
Tessék.
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
         if(dialogid == DIALOG_0)
         {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 0)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 3);
                            GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 19);
                            GivePlayerMoney(playerid,-5000);
                    }
                    if(listitem == 2)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 7);
                              GivePlayerMoney(playerid,-15000);
                    }
                    if(listitem == 3)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 12);
                              GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 4)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 15);
                              GivePlayerMoney(playerid,-2500);
                    }
              }
              else  SendClientMessage(playerid, 0x00ff55AA, \"Kiléptél a ruhaválasztóbol\");
            }
         if(dialogid == DIALOG_1)
         {
                 // ide irkáld be a cuccokat, kb. úgy mint az elõzõnél...
         }
    return 1;
}

 

Idézetet írta: martinokok02 date=1377105141\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41652\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De azt is add meg hogy hol hozza ki a dialogot:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(//Ide azt írd hogy mennyi távolságon belül hozza ki a dialogot , //Ide a koordinátákat))

 

Ez butaság. Akkor hozza ki a párbeszédpanelet, amint belép az egyik pickupba.

Create Piackup segitség!
« Válasz #7 Dátum: 2013. augusztus 22. - 18:27:51 »
0 Show voters
Idézetet írta: ScreaM date=1377107942\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"41652\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Tessék.
 

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
         if(dialogid == DIALOG_0)
         {
                if(response)
                {
                    if(listitem == 0)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0x001affAA, \"Vettél egy öltönyt!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 3);
                            GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 1)
                    {
                            SendClientMessage(playerid, 0xad2828AA, \"Vettél egy strandi ruhát!\");
                            SetPlayerSkin(playerid, 19);
                            GivePlayerMoney(playerid,-5000);
                    }
                    if(listitem == 2)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Szabadidõ ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 7);
                              GivePlayerMoney(playerid,-15000);
                    }
                    if(listitem == 3)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Nõi ruhát!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 12);
                              GivePlayerMoney(playerid,-10000);
                    }
                    if(listitem == 4)
                    {
                              SendClientMessage(playerid, 0xffe600AA, \"Vettél egy Inget!\");
                              SetPlayerSkin(playerid, 15);
                              GivePlayerMoney(playerid,-2500);
                    }
              }
              else  SendClientMessage(playerid, 0x00ff55AA, \"Kiléptél a ruhaválasztóbol\");
            }
         if(dialogid == DIALOG_1)
         {
                 // ide irkáld be a cuccokat, kb. úgy mint az elõzõnél...
         }
    return 1;
}

 


De azt is add meg hogy hol hozza ki a dialogot:
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(//Ide azt írd hogy mennyi távolságon belül hozza ki a dialogot , //Ide a koordinátákat))

 

Ez butaság. Akkor hozza ki a párbeszédpanelet, amint belép az egyik pickupba.
 
[/quote]
Igen igen énis úgy gondoltam csak rosszul fejeztem ki magam:)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal