Szerző Téma: karakter választó kamera beálítása  (Megtekintve 1167 alkalommal)

karakter választó kamera beálítása
« Dátum: 2012. június 01. - 15:21:06 »
0 Show voters
//  -------------------------------
//  Mozgó kamera a karakterválasztóban
//  Készítette GameStar
//  www.gtaforum.hu
//      2012
//  -------------------------------
#include <a_samp>
#if !defined InterpolateCameraPos
        #error \"A fordítód nem tartalmazza a 0.3e fájlokat!\"
#endif
#define CAMERA_TIME 8000
forward CameraInterpolate(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0);
        SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1);
        return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        SetPlayerPos(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104);
        SetPlayerFacingAngle(playerid, 97.1613);
        if(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\") == -1)
        {
                CameraInterpolate(playerid);
                SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", SetTimerEx(\"CameraInterpolate\", CAMERA_TIME + 225, 1, \"i\", playerid));
        }
        return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
    KillTimer(GetPVarInt(playerid,\"skinTimer\"));
        SetPVarInt(playerid, \"skinTimer\", -1);
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
        return 1;
}
public CameraInterpolate(playerid)
{
    switch(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\"))
        {
                case 0:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 1:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 2:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
        }
        SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") + 1);
        if(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") > 2) SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0);
        return 1;
}

 
Itt hogy lehet beálítani hogy hol legyen a kamera?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
karakter választó kamera beálítása
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 05. - 17:20:33 »
0 Show voters
Átkell írni az összes kordinát, csak úgy.
Ezek csak simanán levannak mentve, nincs \"semmi logikája\", szóval áthelyezni nem igazán tudod, csakha ebben a formában lementegeted õket máshova.

karakter választó kamera beálítása
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 05. - 17:28:21 »
0 Show voters
És hogy lehet lementeni?

karakter választó kamera beálítása
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 05. - 18:03:56 »
0 Show voters
Oda mész ahova akarod, /save [Valamit beírsz]
ezután a dokumentumok/GTA San Andreas User Files/SAMP mappában a savedpositions.txt fájlból kinézed.

karakter választó kamera beálítása
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 05. - 18:17:54 »
0 Show voters
Idézetet írta: xXGoofreXx date=1338912236\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22261\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Oda mész ahova akarod, /save [Valamit beírsz]
ezután a dokumentumok/GTA San Andreas User Files/SAMP mappában a savedpositions.txt fájlból kinézed.
 
Azt tudom hogy kell de ehhez kéne lementeni:
 
public CameraInterpolate(playerid)
{
    switch(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\"))
        {
                case 0:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 1:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2226.085937, -2457.546875, 62.636756, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
                case 2:
                {
                        InterpolateCameraPos(playerid, 2231.406250, -2456.153564, 61.862873, 2228.596435, -2462.059082, 62.675743, CAMERA_TIME);
                        InterpolateCameraLookAt(playerid, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, 2232.7930,-2458.5513,61.6104, CAMERA_TIME);
                }
        }
        SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") + 1);
        if(GetPVarInt(playerid,\"cameraInterpolate\") > 2) SetPVarInt(playerid, \"cameraInterpolate\", 0);
        return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal