1. Először is szükségünk lesz a gTeam változóra. ( létrehozzuk )
new gTeam[MAX_PLAYERS];
Ezzel, létre is hoztuk a gTeam változót, ami 0 és 500 között bármi lehet.
2. Csapatok félcímkézése
#define TEAM_COP 0 // Rendőr
#define TEAM_ARMY 1 // Katona
3. Játékos csapatának beállítása
Először is kell a 2 karakter, ami nem más mint egy rendőr és egy katona:
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(285,1579.5028,-1635.4249,17.9324,346.9123,3,1,0,0,0,0); // Rendőr
AddPlayerClass(121,2769.0142,-2418.8230,13.6396,96.7459,8,1,0,0,0,0); // Katona
return 1;
}
Meg is van a két karakter.
Most pedig beállítjuk a két karakter csapatát:
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
switch(classid)
{
case 0:
{
gTeam[playerid] = TEAM_COP;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Ez a Rendőr csapat!\");
}
case 1:
{
gTeam[playerid] = TEAM_ARMY;
SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Ez a Katona csapat!\");
}
}
return 1;
}
Így a két karakternek már meg is adtuk a csapatát.
Most pedig az jön, hogy ha a játékos kiválasztotta a csapat karakterét és spawnol.:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_COP)
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
GivePlayerWeapon(playerid,26,1000);
GivePlayerWeapon(playerid,32,1000);
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_ARMY)
{
SetPlayerColor(playerid,COLOR_BROWN);
GivePlayerWeapon(playerid,26,1000);
GivePlayerWeapon(playerid,32,1000);
}
return 1;
}
Nem én készítettem a kódot, hanem másoltam egy másik weblapról.