GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Xlavier - 2012. Október 19. - 23:45:00

Cím: Hogyan kell filterscriptbe vagy modba rakni a SetObjectMaterialText-et?
Írta: Xlavier - 2012. Október 19. - 23:45:00
Próbáltam belerakni filterscriptbe is meg módba is,
hogyan tudom belerakni mûködõ képesen?
a new is meg van hozzá, csak azt nem tudom, hogy
melyik részét hova tegyem, hogy mûködjön.
Cím: Hogyan kell filterscriptbe vagy modba rakni a SetObjectMaterialText-et?
Írta: Kovacs_Richard - 2012. Október 20. - 05:57:42
#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
    new myobject = CreateObject(19353, 0, 0, 10, 0.0, 0.0, 90.0); //create the object
SetObjectMaterialText(myobject, \"SA-MP {FFFFFF}0.3{008500}e {FF8200}RC7\", 0, OBJECT_MATERIAL_SIZE_256x128,\"Arial\", 28, 0, 0xFFFF8200, 0xFF000000, OBJECT_MATERIAL_TEXT_ALIGN_CENTER);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetObjectMaterialText
én írtam egy ilyen alap scriptet...a wiki-s példát másoltam be...amúgy oda tedd ahol létre szeretnéd hozni...ha pl mód indulásnál akkor OnGameModeInit...ha FS betöltésnél akkor OnFilterScriptInit...ha parancsnál akkor parancs motortól függõen...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Callbacks
itt van az SA-MP esemény lista...szerver által használt mód / scriptek / pluginok miatt nálad lehet még más is de ezt a kódban / leírásban biztosan megtalálod...
Cím: Hogyan kell filterscriptbe vagy modba rakni a SetObjectMaterialText-et?
Írta: Xlavier - 2012. Október 20. - 12:39:51
Köszönöm szépen :)

Megoldottam, tegnap este a fáradtságtól nem tudtam rájönni.


Mindenesetre a kezdõknek megteszi. :)