Szia!
Uh ez jó kérdés hogy fogalmazzam meg mit szeretnél betenni? egy Parancsot??? vagy mást???
Ésszerúen úgy mondanám hogy ami a kis scriptbe pl :
Onplayerconnect alatt van azt a módba is oda kell tenni
Példa:
 
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Setup the speedometer for this player
Speedometer_Setup(playerid);
return 1;
}
 
Ebböl a kis részbõl a módba ez fog kerülni:[Onpalyerconnect alá mivel ez is ott volt eddig]
 
Speedometer_Setup(playerid);
 
Magyarázat:
 
public OnPlayerConnect(playerid)//elhelyezkdés
{
// Setup the speedometer for this player//ez csak úgy van
Speedometer_Setup(playerid);//ez pedig a bemásolandó ciklus de nem feltétlenül ez lesz mindig ott...
return 1;
}
 
Tehát ami a 2 csöcs [}] között van azt kell bemásolna az adott rész alá jelen esetbe:[OnPlayerConnect]
De ha pl ez az Onplayerdisconnect alatt lenne akkor oda kéne másolnod ha nem érted akkor leírom valahogy  :hmmm: :hmmm:
			
			
			
				Ha parancsot szeretnél berakni akkor azt az OnPlayerCommandText alá kell rakni. Például így:
 
public OnPlayerCommand(playerid, cmdtext[])
{
       if(strcmp(\"/ideírodaparacsot\", cmdtext, true) == 0) //Ez egy teleport lesz
       {  
            SetPlayerPos(playerid, IDE A POST X , Y , Z);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elteleportáltunk egy messzi messzi galaxisba:\'DD);
            return 1;
        }
}
 
de ha még az alap definiálások sincsenek meg akkor sztem ne itt kezd el :/