Szia!
Uh ez jó kérdés hogy fogalmazzam meg mit szeretnél betenni? egy Parancsot??? vagy mást???
Ésszerúen úgy mondanám hogy ami a kis scriptbe pl :
Onplayerconnect alatt van azt a módba is oda kell tenni
Példa:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
// Setup the speedometer for this player
Speedometer_Setup(playerid);
return 1;
}
Ebböl a kis részbõl a módba ez fog kerülni:[Onpalyerconnect alá mivel ez is ott volt eddig]
Speedometer_Setup(playerid);
Magyarázat:
public OnPlayerConnect(playerid)//elhelyezkdés
{
// Setup the speedometer for this player//ez csak úgy van
Speedometer_Setup(playerid);//ez pedig a bemásolandó ciklus de nem feltétlenül ez lesz mindig ott...
return 1;
}
Tehát ami a 2 csöcs [}] között van azt kell bemásolna az adott rész alá jelen esetbe:[OnPlayerConnect]
De ha pl ez az Onplayerdisconnect alatt lenne akkor oda kéne másolnod ha nem érted akkor leírom valahogy :hmmm: :hmmm:
Ha parancsot szeretnél berakni akkor azt az OnPlayerCommandText alá kell rakni. Például így:
public OnPlayerCommand(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(\"/ideírodaparacsot\", cmdtext, true) == 0) //Ez egy teleport lesz
{
SetPlayerPos(playerid, IDE A POST X , Y , Z);
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Elteleportáltunk egy messzi messzi galaxisba:\'DD);
return 1;
}
}
de ha még az alap definiálások sincsenek meg akkor sztem ne itt kezd el :/