1. Először is szükségünk lesz a gTeam változóra. ( létrehozzuk )
 new gTeam[MAX_PLAYERS];
 Ezzel, létre is hoztuk a gTeam változót, ami 0 és 500 között bármi lehet.  
2. Csapatok félcímkézése 
#define TEAM_COP    0   // Rendőr
#define TEAM_ARMY   1   // Katona
 3. Játékos csapatának beállítása
Először is kell a 2 karakter, ami nem más mint egy rendőr és egy katona: 
public OnGameModeInit()
{
    AddPlayerClass(285,1579.5028,-1635.4249,17.9324,346.9123,3,1,0,0,0,0); // Rendőr
    AddPlayerClass(121,2769.0142,-2418.8230,13.6396,96.7459,8,1,0,0,0,0); // Katona
    return 1;
}
 Meg is van a két karakter.  
Most pedig beállítjuk a két karakter csapatát: 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0:
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_COP;
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Ez a Rendőr csapat!\");
        }
        case 1:
        {
        gTeam[playerid] = TEAM_ARMY;
        SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, \"Ez a Katona csapat!\");
        }
    }
    return 1;
}
 Így a két karakternek már meg is adtuk a csapatát.  
Most pedig az jön, hogy ha a játékos kiválasztotta a csapat karakterét és spawnol.: 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if(gTeam[playerid] == TEAM_COP)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_BLUE);
        GivePlayerWeapon(playerid,26,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,32,1000);
    }
    else if(gTeam[playerid] == TEAM_ARMY)
    {
        SetPlayerColor(playerid,COLOR_BROWN);
        GivePlayerWeapon(playerid,26,1000);
        GivePlayerWeapon(playerid,32,1000);
     }
     return 1;
}
 Nem én készítettem a kódot, hanem másoltam egy másik weblapról.